برجسته‌سازی هشدار رهبری در رسانه‌های غربی، تقطیع و تحریف در رسانه‌های اپوزیسیون

پیش از ظهر روز سه‌شنبه رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از نخبگان و دانشگاهیان، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و همدستی و همراهی آمریکا در طراحی و پشتیبانی این جنایات، بر ضرورت توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکید کردند و با اشاره به خشم مسلمانان و غیرمسلمان از رژیم صهیونیستی افزودند: «اگر این وحشی‌گری‌ها ادامه یابد، مسلمانان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.». آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به ادعای کشتن غیرنظامیان توسط نیروهای مقاومت عنوان کردند: «این حرف خلاف واقع است چرا که ساکنان شهرک‌ها غیرنظامی نیستند و مسلح هستند ولی با حتی فرض غیرنظامی بودن، چه تعداد از آنها کشته شدند و چه تعداد از غیرنظامیان فلسطینی این روزها به شهادت رسیده‌اند؟».

بازتاب رسانه‌ای در رسانه‌های بین‌المللی
پس از انتشار سخنان رهبر انقلاب، رسانه‌های مطرح بین‌المللی به پوشش بخش‌هایی از بیانات ایشان درباره بی تابی و واکنش مسلمانان و نیروهای مقاومت در صورت تداوم وحشی گری صهیونیست‌ها؛ پرداختند. رویترز در مطلبی با تیتر: «خامنه‌ای می‌گوید اسرائیل باید حمله به فلسطینیان را متوقف کند» آورده‌است: «آیت‌الله خامنه‌ای حمله اسرائیل به غزه را نسل‌کشی فلسطینیان توصیف کرده و گفته است فورا باید متوقف شود...خامنه‌ای در دیدار جمعی از دانشجویان گفته است در صورت ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، هیچکس نمی‌تواند با مسلمانان و نیروهای مقاومت مقابله کند». فرانس ٢۴ در مطلبی با تصویر رهبری و تیتر: «ایران هشدار می‌دهد که اگر اسرائیل بمباران غزه را ادامه دهد هیچکس نمی‌تواند مقاومت را متوقف کند» به سخنان رهبری پرداخت. المانیتور نیز با تیتری مشابه به سراغ سخنان رهبری رفت و نوشت: «خامنه‌ای به واکنش نیروهای مقاومت اشاره نکرد. مقامات ایران از واژه محور مقاومت برای اشاره به جمهوری اسلامی و متحدان آن در حزب الله لبنان، عراق و سوریه اشاره می کنند». دیلی میل انگلیس نیز با تیتر بخشی از سخنان رهبری درباره واکنش گروه های مقاومت از قول ایشان نوشت: «رژیم صهیونیستی هر کاری بکند نمی‌تواند شکست مفتضحانه ای که خورده را جبران کند».

بازتاب رسانه‌ای در رسانه‌های فارسی زبان معاند
رسانه‌های معاند اپوزیسیون، غالبا با تقطیع و تحریف بيانات رهبری در مورد حمله به غیرنظامیان اسرائیلی، درصدد تخریب وجهه ایشان برآمدند. پایگاه ایران اینترنشنال با تقطیع سخنان رهبر انقلاب و حذف بخشی از سخنان ایشان در زمينه مسلح بودن ساکنان غیرنظامی سرزمین‌های اشغالی، درصدد القای حمایت و توجیه گری رهبری در زمینه کشته‌شدن آنان برآمد. رادیو فردا با تیتر: « هشدار درباره تداوم حملات اسرائیل به حماس در غزه » به سخنان رهبر انقلاب پرداخت. دویچه‌وله فارسی مغرضانه درصدد تشکیک در سخنان رهبری و اعتبارزدایی از سخنان ایشان در رابطه با حمله حماس به شهرک‌های اشغالی برآمده و با تیتر: « حماس افراد مسلح را کشته است»، به سخنان رهبر انقلاب پرداخت. پایگاه حقوق بشری معاند ایران وایر نیز با تحریف بيانات رهبری آورده‌است که ایشان تلویحا کشتار غیرنظامیان در اسرائیل را تایید کرد بی‌بی‌سی‌فارسی، یورونیوز فارسی و العربيه فارسی نیز سخنان رهبری در زمینه واکنش مسلمانان و نیروهای مقاومت در صورت تداوم جنایات صهیونیست‌ها را تیتر کردند.
همچنین بسیاری از خبرنگاران معاند خارج‌نشین، با حمله به رهبر انقلاب درصدد تصویرسازی منفی از رهبری با ادعای حمایت ایشان از کشتار غیرنظامیان برآمده و تلاش گسترده ای برای به حاشیه بردن هشدار رهبری به رژیم صهیونیستی و همچنین سخنان ایشان درباره نقش آمریکا در حمایت از این رژیم، داشتند.
به نظر می‌رسد هشدار رهبر انقلاب در رابطه با واکنش گروه‌های مقاومت در صورت تداوم حملات اسرائیلی ها به غزه، تاثیر بالایی بر محاسبات طرف اسرائیلی و آمریکایی داشته و تقلای رسانه‌ای جریان اپوزیسیون برای تخریب رهبری نیز از این بابت است.