مراسم یوم‌الله 13 آبان در بیش از 1200 شهر برگزار می شود

مراسم یوم‌الله 13 آبان -روز ملی مبارزه با استکبار جهانی- به‌صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور و بیش از 1200 شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، روز شنبه، 13 آبان، برگزار خواهد شد.
 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار از ملت استکبارستیز ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم الله 13 آبان در تهران و سراسر کشور، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کنند.
مراسم یوم‌الله 13 آبان، به‌صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور و بیش از 1200 شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، روز شنبه 13 آبان برگزار خواهد شد و ملت استکبارستیز ایران بار دیگر با نمایش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.
این مراسم در تهران از ساعت 9:00 صبح از میدان فلسطین آغاز و با تجمع در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا ادامه می‌یابد. اجرای سرودهای ضداستکباری، مداحی حماسی میثم مطیعی و ابوذر روحی و سخنرانی  محمدباقر قالیباف، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، از برنامه‌های مراسم یوم‌الله 13 آبان خواهد بود.



دعوت از دانش‌آموزان و تشکل‌ها شرکت گسترده و پرشور در مراسم ۱۳ آبان
شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی از دانش‌آموزان و تشکل‌ها دعوت کرد در راهپیمایی ۱۳ آبان و محکومیت جنایت‌های آمریکا و اسرائیل شرکت کنند.
شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی ضمن ادای احترام و نثار سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای طریق‌القدس و اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین، بالاخص گروه‌های مقاومت اسلامی، از تشکل‌های دانش‌آموزی و دانش‌آموزان عزیز و فهیم دعوت می‌کند تا با حضور پرشور خود در این راهپیمایی عظیم، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد‌الاقصی و قدس، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد بزنند.

سایر اخبار این روزنامه
سردار رادان: ضدانقلاب برای اغتشاش دوباره ناکام ماند متن و فرامتن ماجرای تسخیر لانه جاسوسی وزیر بهداشت: ‌مجوز استخدام ۱۲ هزار پرستار صادر شد ‌ ناوها و پایگاه‌های آمریکا در منطقه هدف مقاومت است مگر آنکه قتل عام را متوقف کنید استقبال پرشور مردم کردستان از رئیس‌جمهور مراسم یوم‌الله 13 آبان در بیش از 1200 شهر برگزار می شود ایران باید درآمد نفتش را برای آمریکا خرج کند! حمایت هلال‌احمر از دانش نخبگان برای ارتقای کیفی خدمات «منظومه شهید سلیمانی»؛ گام بلند ایران در حوزه منظومه‌های ماهواره‌ای آتش بخاری جان 32 مددجو در کمپ را گرفت روند اقتصاد کلان کشور مثبت است تعداد شهدا از ۹ هزار نفر گذشت قتل عام 2 میلیون غیرنظامی ایجاد ۲۶۰ هزار فرصت شغلی در حوزه دانش‌بنیان‌ها هفته جنجالی سرخابی‌ها در قزوین و تهران تمایل ۶۰ درصدی جوانان ترکیه برای مهاجرت «منظومه شهید سلیمانی»؛ گام بلند ایران در حوزه منظومه‌های ماهواره‌ای راهگذر حمل‌و‌نقلی چین به اروپا از مسیر ایران امضا گرفت