دورکاری یک‌سوم کارمندان دستگاه‌های اجرایی

یک‌سوم از کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی با اولویت افراد دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار و مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، امروز از دورکاری استفاده کنند.
با توجه به پایداری و سکون نسبی جو و کاهش کیفیت هوا در استان تهران، جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا با حضور دستگاه‌های مسئول در استانداری تهران برگزار شد.
مصوبات این جلسه که تا پایان روز پنجشنبه برای کلیه شهرستان‌های استان به‌استثنای دماوند و فیروزکوه لازم‌الاجراست،‌ به‌شرح زیر است:
1.  فعالیت‌های آموزشی مدارس در مقطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در روز چهارشنبه مورخ 1402/08/24 به‌صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.



2.  یک‌سوم از کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی با اولویت افراد دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار و مادرانی که فرزند زیر 7 سال دارند، در روز چهارشنبه مورخ 1402/08/24 از دورکاری استفاده کنند.
3.  کلیه مهدهای کودک در روز چهارشنبه مورخ 1402/08/24 تعطیل اعلام می‌شود.
4.  مجوزهای روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران در روز چهارشنبه مورخ 1402/08/24 صادر نمی‌شود.
همچنین محمد صائبی؛ مدیر روابط عمومی استاندار تهران با اشاره به لغو دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی تهران در روز چهارشنبه 24 آبان ماه گفت: تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی فردا باید در محل کار حاضر شوند.

سایر اخبار این روزنامه
استاندار اصفهان: اصفهان دیگر تاب ‌مازوت‌سوزی ندارد نمایندگان مجلس به فکر مکران هستند؟ آینده خواندنی است جذب 10 برابری سرمایه ایرانیان خارج از کشور در بخش گردشگری در 2 سال گذشته رئیس‌جمهوری به دیار زردکوه سفر می‌کند اقدام تازه رئیسی برای توقف فوری جنگ در غزه تجمع سراسری حمایت از کودکان غزه ۲۷ آبان برگزار می‌شود حمایت از بیماران کلیوی در هلال‌احمر آیا هشدار وزیر صمت به خودروسازان نتیجه‌بخش خواهد بود یا ...؟ فائو : افزایش تولید گوشت قرمز در ایران از زلزله سیاسی در لندن تا مرگ آزادی بیان جذابیت ایرانی برای حوزه فرهنگی کشورهای اسلامی بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات نظامی را داریم الیزابت تسورکوف کیست؟ جاسوسی در نقاب فعالیت پژوهشی دانشگاهی جریمه ۲۶هزار میلیارد تومانی بانک‌های متخلف در حوزه وام مسکن تامین برق صنایع برای نخستین‌بار از بخش خانگی پیشی گرفت تامین برق صنایع برای نخستین‌بار از بخش خانگی پیشی گرفت تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همچنان کاهشی است دورکاری یک‌سوم کارمندان دستگاه‌های اجرایی