شَرف مرز ندارد

 دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس آمریکا را محکوم کردند. این اعتراضات دانشجویی علیه جنگ تمام‌عیار اسرائیل و جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و گستره آن به اروپا نیز کشیده شده است.
در همین رابطه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های ایران برای حمایت از اعتراضات دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های آمریکا در پی جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه که به حمایت جهانی دانشگاهیان و مراکز علمی و فرهنگی جهان منجر شد، ظهر دیروز تجمع اعتراضی برگزار کردند. اعتراضی که در برخی از دانشگاه‌ها با عنوان شرف مرز ندارد، برگزار شد.
دیروز شاهد تجمع اساتید و دانشجویان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه‌های هنری، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم پزشکی قم، دانشگاه‌های استان کرمانشاه، دانشگاه تبریز، دانشگاه ارومیه، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه فرهنگیان اردبیل ، دانشگاهیان خوزستان، دانشگاه‌ صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان، علوم پزشکی آبادان، علوم پزشکی دزفول، دانشگاه فردوسی، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه بیرجند، دانشگاه بوعلی‌سینا، دانشگاه بجنورد، دانشگاه های گلستان، دانشگاه یزد، دانشگاه گیلان، دانشگاه‌های شهرستان آمل و....بودیم. دانشگاهیان با سر دادن شعارهایی نظیر «یا ایها المسلمون، اتحدو، اتحدود»، «با غزه همدردیم، آماده نبردیم»، « شیطان حمایت می‌کند، صهیون جنایت می‌کند»، «ننگ ابد بر دشمنان قرآن، درود ما بر یمن قهرمان» ،«با غزه همدردیم آماده‌ نبردیم»، «مرگ بر حرمله‌های صهیون»، «بالروح، بالدم، نفدیک یا اقصی»، «free free palestine »، «مرگ بر اسرائیل»... حمایت خود را از خیزش اخیر در دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند. تجمع کنندگان از وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حمایت و اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.