با تایید کمیته فنی، جانشین منصوریان از آلمان آمد وینفرد شفر سرمربی استقلال شد

وینفرد شفر سرمربی 67 ساله اهل آلمان هدایت تیم استقلال را در اختیار خواهد گرفت.
شفر که نامش در بین 3 گزینه نهایی سرمربیگری استقلال به گوش می‌رسید با تایید کمیته فنی و پس از مذاکرات اولیه با افتخاری مدیرعامل باشگاه به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.
شفر سابقه کار طولانی در کشورهای مختلف از جمله امارات عربی متحده را دارد و با تیم الاهلی به مقام قهرمانی این کشور رسیده است. او در آخرین تجربه هدایت تیم‌ملی جامائیکا را برعهده داشته که دوره موفقی را در این کشور پشت سر گذاشته و حالا باید در چالشی جدید استقلال را در فصلی که خوب آغاز نشده هدایت کند.
این مربی آلمانی 15 سال بعد از آخرین حضور یک مربی خارجی روی نیمکت استقلال جانشین علیرضا منصوریان می‌شود. مربی جوانی که فصل را با آرزوهای بزرگ آغاز کرد؛ اما فوتبال روی خوشش را به او نشان نداد.


با حضور شفر که یک مربی کارنامه‌دار و شناخته شده در سطح جهان است استقلالی‌ها حرکت مجدد خود را به سمت پله‌های بالای جدول آغاز خواهند کرد. در حال حاضر اولین کار معرفی دستیارهای این مربی آلمانی و سپس آغاز کار فنی وی در استقلال است.
درباره مبلغ قرارداد این سرمربی هنوز خبری منتشر نشده؛ اما استقلال با حمایت وزارت ورزش این مربی را استخدام کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
آیا از شبانه شدن موزه‌ها استقبال می‌شود؟ موزه‌های شب زنده‌دار «ابتکار» از تاسیس مدرسه توسط احزاب سیاسی و ابهامات آن گزارش می‌دهد مشق سیاست در مدارس حزبی « ابتکار» از افزایش قابل توجه بیماری «هاری» در ایران و تلاش‌ها برای حذف این بیماری گزارش می دهد جلال خوشچهره هوشمندی در چالش استقلال‌خواهی اقلیم کردستان عراق نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با «ابتکار» بررسی کردند تکرار زمزمه های نظام پارلمانی «ابتکار» از دلایل به تعویق افتادن واریز سود سهام عدالت گزارش می‌دهد ناهماهنگی‌های یک برنامه‌ریزی دقیق! افزایش ۱۰ برابری سرمایه‌گذاری خارجی در بخش صنعت و معدن تا 1400 محقق می شود؟ چالش های یک وعده در افق سرنوشت برجام «ابتکار» از یک سبک ادبی جدید گزارش می‌دهد فراتر از «سپید» شعری هست! صادق زیبا کلام در گفت و گو با «ابتکار» تشریح کرد راه حل رفع نگرانی ایران از استقلال کردستان عراق تیراندازی به سوی شرکت کنندگان فستیوال موسیقی در آمریکا 50 کشته و 400 زخمی برجای گذاشت با تایید کمیته فنی، جانشین منصوریان از آلمان آمد وینفرد شفر سرمربی استقلال شد سیدحسین هاشمی: ولله به هیچ کس باج ندادم سفیر چین در تهران: همه طرف‌ها با مذاکره مجدد درباره برجام مخالفند