دفاع برادرزن از داماد!

آرمان: دفاع برادرزن از داماد در روز گذشته فضای مجلس را تحت‌تاثیر قرار داد؛ دفاع علی مطهری از علی لاریجانی! مقامات‌سیاسی در ایران به‌دلایل مختلف از سوی رسانه‌های بیگانه مورد هجمه قرار می‌گیرند. برخی از این رسانه‌ها این روزها با دروغ‌پردازی علیه مقامات کشور داستان‌ هزارویک شب می‌بافند که فرزند فلان مقام سیاسی تبعه فلان کشور مخالف سیاست‌های ایران است. روز گذشته نماینده مردم ارومیه در خانه ملت خواهان برخورد با این رسانه‌ها شد که اخیرا علیه رئیس مجلس به شایعه‌پراکنی پرداخته‌اند. نادر قاضی‌پور در تذکری شفاهی گفت: متاسفانه مدتی است سایت معلوم‌الحالی با مدیریت عده‌ای ضدانقلاب مثل خوره به جان نیروهای انقلاب افتاده و هر روز به‌بهانه واهی به‌دنبال تخریب اعتماد عمومی است. وی افزود: مهم‌ترین هدف این سایت ضدانقلاب سلب اعتماد و کاشت بذر ناامیدی در جامعه است که با تمسک به اطلاعات جعلی و دروغ نسبت به شخصیت‌ها و مقامات کشوری و لشکری اقدام می‌کند؛ یک روز از محمدرضا عارف حرفی می‌زند و امروز به‌ناحق و دروغ نام علی لاریجانی را بر سرزبان‌ها انداخته است، با این ادعا که ایشان تابعیت کشور کانادا را دارد و فرزندانش در این کشور هستند. او ادامه داد: این در حالی است که ما نمایندگان می‌دانیم ایشان دو فرزند پسر دارد که یک نفر در حوزه علمیه قم مشغول طلبگی و دومی دانشجوی دکتراست که در این ایام نیز با ما عزاداری می‌کرد و تاکنون هیچ‌سفر خارجی نداشته است.
وزیر ارتباطات پاسخگو باشد
این نماینده مجلس اظهارداشت: وزیر ارتباطات باید در این زمینه پاسخگو باشد. او می‌تواند برخورد کند؛ چرا برخورد نمی‌کند؟ امروز ارکان نظام یکی مجلس است که هم مقام معظم رهبری و هم امام راحل فرمودند این مجلس در راس امور است، اگر رئیس مجلس را نشانه گرفتند تمام نمایندگان را نشانه می‌گیرند، لذا من از رئیس جلسه علنی مجلس می‌خواهم به وزیر ارتباطات ابلاغ کنید جلو این ضدانقلاب‌ها را بگیرد.
نوعی انتشار!


نایب‌رئیس جلسه در پاسخ به این اخطار گفت: آقای قاضی‌پور صحبت شما نوعی انتشار مطلب بود. یک سایتی در گوشه‌ای مطلبی زده که شما آن را بازگو کردید. البته این احساس مسئولیتتان قابل‌تقدیر است. مطهری ادامه داد: می‌دانید این‌جور مطالب در سایت‌های خبری و کانال‌های تلگرامی زیاد است. در این مورد اگر در یکی از سایت‌های خبری باشد، هیات نظارت بر مطبوعات می‌تواند وارد شود و به‌عنوان مدعی‌العموم پیگیری کند و اگر نه که آن کمیته تشخیص مصادیق مجرمانه که در وزارت ارتباطات مستقر است، می‌تواند پیگیری کند، یا اگر شاکی خصوصی داشته باشد پیگیری می‌شود. مطهری افزود: متاسفانه درباره مقامات کشور از این حرف‌ها زیاد می‌زنند. البته مردم ما نیز به این راحتی نمی‌پذیرند. پسران آقای لاریجانی یکی طلبه و دیگری دانشگاه صنعت شریف بوده و اهل درس و تحصیل هستند و اساسا پای آنها به خارج نرسیده است.