از زبان سردار مهری آماده‌باش پلیس در 29 استان و 100 گردنه برف‌گیر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آماده باش 100 درصدی پلیس در 29 استان و 100 گردنه برف‌گیر کشور خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در رزمایش طرح زمستانه پلیس که صبح دیروز با حضور دستگاه‌های مختلف در پیست اسکی آبعلی برگزار شد اظهار کرد: دیروز طرح زمستانه پلیس راهور با اجرای این رزمایش آغاز شد. طرحی که تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت و هدف از آن برقراری نظم و انضباط ترافیکی و امداد و نجات و خدمت‌رسانی به تمامی کاربران ترافیک است.
وی با بیان اینکه 29 استان برف‌گیر در کشور داریم، گفت: همکاران من در محورهای تمامی این استان‌ها در آماده‌باش خواهند بود، همچنین 100 گردنه برف‌گیر شناسایی شده که عوامل پلیس و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی به شکل ویژه در آن مستقر خواهند بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه برخی از شهرها نیز جزو شهرهای برف‌گیر محسوب شده و باید تدابیر ترافیکی در آن اتخاذ شود ادامه داد: علاوه بر جاده‌ها شهرهایی که برف‌گیر هستند نیز طرح ترافیکی ویژه زمستانه را خواهند داشت.


سردار مهری با اشاره به عملیات‌های گذشته و طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس در سال جاری اظهار کرد: طرح نوروزی، طرح تابستانه، طرح بازگشایی مدارس، طرح اربعین و طرح ترافیکی زمین لرزه کرمانشاه جزو طرح‌هایی بود که پلیس اجرا کرد و این بار نیز در آستانه اجرای دیگر از طرح زمستانه قرار داریم که لازم است این طرح با آمادگی صددرصد انجام شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز دو خط قرمز پلیس در اجرای طرح ترافیکی زمستانی است، گفت: آمارهای ما در سال گذشته نشان می‌دهد که 37 درصد از جانباختگانی که در طرح زمستانی پارسال فوت شدند، به علت سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ جان خود را از دست داده‌اند.
سردار مهری همچنین از کاهش حدود 7 درصدی جانباختگان طرح زمستانی سال 95 نسبت به سال 94 خبر داد و گفت: حتی یک کشته برای ما زیاد است و ما به دنبال کاهش تلفات هستیم البته همه باید دست به دست هم دهند.
سایر اخبار این روزنامه
قائم مقام وزیر صنعت: قیمت حامل‌های انرژی صنعت افزایش نمی‌یابد رئیس جمعیت هلال احمر: مردم معادل 70 میلیارد تومان کالا و 53 میلیارد تومان به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کردند هشدار دکتر ظریف به اروپایی ها: تعهد ایران به دفاع مشروع تنها یک شعار نیست لاریجانی: قرارداد ساخت دو نیروگاه اتمی با روسیه در مرحله نهایی است شکست نتانیاهو در جلب حمایت اتحادیه اروپا برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل افتتاح 2طرح بزرگ فولادی در استان خوزستان سید حسن نصرالله: تصمیم ترامپ آغازی برای پایان اسرائیل است چین، تایوان را به حمله نظامی تهدید کرد: اگر یکی از ناوهای آمریکایی به این جزیره بیاید، حمله می‌کنیم دبیرکل سازمان ملل: عربستان و امارات به جنگ احمقانه در یمن پایان دهند بازی دو سرباخت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: اقدام ترامپ سرآغاز یک انتفاضه بزرگ محسوب می‌شود از زبان سردار مهری آماده‌باش پلیس در 29 استان و 100 گردنه برف‌گیر افتتاح 2طرح بزرگ فولادی در استان خوزستان افتتاح 2طرح بزرگ فولادی در استان خوزستان افتتاح 2طرح بزرگ فولادی در استان خوزستان افتتاح 2طرح بزرگ فولادی در استان خوزستان افتتاح 2طرح بزرگ فولادی در استان خوزستان