بازهم مرگ دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور

عصر روز گذشته (سه‌شنبه)یک اتوبوس راهیان نور دانش آموزان دختر در در جاده کمربندی شهر سوسنگرد خوزستان تصادف کرد  كه متاسفانه در این حادثه بین 5 تا 8 دختر دانش‌آموز کشته شدند.   
رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با   ایلنا،  در این باره اظهار داشت: سانحه تصادف اردوی راهیان نور در محور سوسنگرد بوده و  حداقل، جان باختن 5 نفر از دانش‌آموزان قطعی شده است. نظری با اشاره به اینکه این اتوبوس مربوط به اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان نظرآباد استان البرز بوده است گفت: در این حادثه حداقل ۲۰ نفر از دانش آموزان مصدوم شده‌اند و احتمال افزایش جان‌باختگان در این حادثه وجود دارد. رییس پلیس راه راهور ناجا هم گفت:  برخورد اتوبوس حامل دانش آموزان دختر با وانت ۴ کشته و ۳۶ مجروح سطحی و غیرسطحی بر جا گذاشت.  ساعت ۱۷:۴۵ در کیلومتر ۸ کمربندی سوسنگرد یک دستگاه اتوبوس بنز حامل دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان با وانت تویوتا با پلاک منطقه آزاد برخورد کرد. اتوبوس مذکور از استان البرز در حال حرکت به سمت خرمشهر بود که دچار این حادثه شده است.  به گفته وی، اتوبوس مذکور در لاین خود در حال حرکت بوده است که وانت با انحراف به چپ به اتوبوس برخورد می‌كند و اتوبوس واژگون می‌شود.
آمار  وزارت بهداشت: 8 کشته
وزارت بهداشت از افزایش شمار کشته شدگان حادثه تصادف  اتوبوس راهیان نور دختران دانش آموز  در سوسنگرد به 8نفر خبر داد. شماره مصدومان نيز به ٤٠نفر افزايش يافته كه به بيمارستان هاي اهواز منتقل شدند.