برانکو: ماندن در پرسپولیس لذت بخش است

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در آستانه تمدید قرارداد خود برای 2 فصل دیگر است. وی که بالاخره تمام مطالبات فصل گذشته خود را از این باشگاه گرفت درباره آخرین وضعیت خود برای ادامه همکاری با سرخ‌پوشان و همچنین شرایط این تیم برای رویارویی با نفت تهران گفت‌وگویی انجام داده که می‌خوانید.
 شما پولتان را دریافت کردید اما تمدید نکردید، دلیلش چه بود؟
بحث مسائل مالی که مهم نبود. در واقع درباره این موضوع قرار بود شفاف‌سازی‌هایی انجام شود و باشگاه هم مثل همیشه قسمتی از مطالباتمان را پرداخت کرد. اما درباره تمدید قرارداد باید عنوان کنم در جلسه‌ای که یک‌شنبه با آقای گرشاسبی و آقای حاجی‌بیگی عضو هیئت مدیره داشتیم جمع‌بندی‌های خیلی خوبی برای ادامه همکاری داشتیم. ماندن در این باشگاه لذت خاصی دارد. من جوانی‌ام را در فوتبال ایران گذاشتم و از دیدن نتیجه تلاش‌هایم حالم خوب می‌شود. درباره تک‌تک موضوعات صحبت کردیم و حالا فقط مانده است امضای قرارداد.
 درست است که پنج‌شنبه این اتفاق رخ می‌دهد؟


اگر مشکل خاصی پیش نیاید قبل از بازی با نفت تهران تمدید می‌کنم اما مهم توافقی است که به آن رسیدیم. حالا پنج‌شنبه یا یک‌شنبه فرق نمی‌کند.
 بحث رفتن طارمی باز هم مطرح شده و هواداران این تیم بار دیگر او را متهم کرده‌اند.
ببینید او تنها راه درآمدش همین فوتبال است. درست مثل من و سایر بازیکنان تیم. نباید احساسی برخورد کنیم. در دنیای حرفه‌ای فوتبال طبیعی است که هر بازیکنی باید به فکر منافع شخصی هم باشد. ما همچنان او را می‌خواهیم اما ماندن یا رفتنش به خود او بستگی دارد. طارمی نشان داده چقدر پرسپولیس را دوست دارد. او تلاش می‌کند و باشگاه و هواداران او را که بهترین بازیکن لیگ در 2 فصل بوده را دوست دارند.
 نگران رفتن ستاره‌های خود نیستید؟
من همیشه گفته‌ام نامی بزرگتر از پرسپولیس وجود ندارد. همه زیر این اسم باید تلاش کنیم. تیم خیلی خوبی دارم و به وجود بازیکنانم افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم آن‌ها هم خیلی خوب می‌دانند که در چه باشگاه بزرگی هستند.