ایران در جام ملت‌های آسیا با عراق، ویتنام و یمن هم گروه شد دست شانس دایی برای تیم ملی فوتبال

قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا 2019 که در امارات متحده عربی برگزار می‌شود، دیروز در مراسمی انجام شد و تیم‌های آسیایی از جمله تیم ملی فوتبال ایران حریفان خود در این تورنمنت را شناختند.
در این مراسم که با حضور چند اسطوره فوتبال آسیا از جمله علی دایی از ایران برگزار شد، از کاپ و عروسک جام ملت‌های آسیا 2019 هم رونمایی شد. در مراسم قرعه‌کشی، ابتدا به ترتیب قرعه گروه‌بندی تیم‌های سیدهای 4 تا 2 تعیین شد و سپس علی دایی قرعه تیم‌های سید یک را در آورد. وی در هنگام حضور روی صحنه مراسم درباره این دوره از رقابت‌های جام ملت‌ها گفت: ما آخرین بار در سال 1976 قهرمان آسیا شده‌ایم اما امیدوار هستم که در رقابت‌های این دوره هم قهرمانی را به مردم ایران هدیه دهیم. دایی همچنین پیش از برداشتن گوی‌های قرعه‌کشی سید یک این رقابت‌ها تصریح کرد: اگر می خواهید قهرمان شوید، فرقی ندارد به چه تیمی می خورید و باید همه را ببرید. دست علی دایی برای ایران بسیار خوب بود و ایران در پایان قرعه‌کشی در گروه D رقابت‌ها با عراق، ویتنام و یمن هم گروه شد. علاوه بر این امارات، تایلند، هند و بحرین در گروه A، استرالیا، سوریه، فلسطین و اردن در گروه B، کره جنوبی، چین، قرقیزستان و فیلیپین در گروه C، عربستان سعودی، قطر، لبنان و کره شمالی در گروه E و  ژاپن، ازبکستان، عمان و ترکمنستان در گروه F این رقابت‌ها پیکار می‌کنند. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز درباره قرعه کشی جام ملت‌های آسیا گفت: ایران تقریبا برای چهار سال بهترین تیم آسیا در رده بندی فیفاست؛ بازیکنان تیم ملی استعداد و شخصیت کافی برای به چالش کشیدن یک فرصت عالی برای رسیدن به عنوان در جام ملت‌های آسیا را دارند. جام ملت‌های آسیا روز پنجم ژانویه 2018 (15 دی ماه امسال) با دیدار تیم‌های امارات و بحرین در ورزشگاه بن زائد آغاز می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» از تلاش چندباره مجلس برای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران گزارش می دهد بهارستان نشینان درانتظار باز شدن درهای بهشت «ابتکار » موج ابراز نا امیدی از وعده های محقق نشده دولت روحانی را بررسی می کند ناصر چشم‌آذر دار فانی را وداع گفت خاموشی نوای «باران عشق» محمدعلی وکیلی پاشنه ورنکشیده ها همان بی انگیزه های امروز؟! واکنش‌های جهانی به ادعاهای نخست وزیر اسرائیل در مورد برنامه هسته‌ای ایران ادامه دارد «ابتکار» آثار اقتصادی تصمیم احتمالی ترامپ مبنی بر خروج از برجام را بررسی کرد اقتصاد ایران در برزخ آمریکایی ماجرای دور اول اکران نوروزی سینما و شکایت دور دومی‌ها بررسی شد جنگ فیلم ها برای سالن های سینما دولت مراکش هفته گذشته به بهانه حمایت ایران از جبهه پولیساریو روابط خود را با تهران قطع کرد ایران در جام ملت‌های آسیا با عراق، ویتنام و یمن هم گروه شد دست شانس دایی برای تیم ملی فوتبال «ابتکار» از ابعاد مختلف فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام در ایران گزارش می دهد روزهای پسا تلگرامی ! جنگ براى تبدیل شدن آمریکا به ابر قدرت انرژى ره توشه از بزرگان داریم ایران در جام ملت‌های آسیا با عراق، ویتنام و یمن هم گروه شد دست شانس دایی برای تیم ملی فوتبال