تایید حکم اعدام دو مفسد اقتصادی در دیوان عالی کشور

تایید حکم اعدام دو مفسد اقتصادی در دیوان عالی کشور
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی دستگاه قضا در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی از تایید حکم اعدام دو نفر از مفسدین اقتصادی در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: همانطور که قبلا عرض کرده بودم، رسیدگی به این پرونده‌ها با سرعت و دقت و قاطعیت ادامه دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان کرد: در این راستا دو نفر از کسانی که به عنوان مفسد فی الارض در دادگاه بدوی حکم اعدامشان صادر شده بود، پرونده آنها در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم اعدامشان تایید شد. سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: یکی از این افراد به نام "وحید مظلومین" فرزند حبیب‌الله و نفر دوم "محمداسماعیل قاسمی" فرزند غلامعلی معروف به "محمدسالم" است. این پرونده همانطور که بسیاری از مردم در جریان هستند، 17 شهریور در دادگاه بدوی مطرح شد و امروز که 29 مهر ماه است، دیوان عالی کشور حکم آن را تایید کرده است. یعنی رسیدگی به این پرونده از ابتدا تاکنون 43 روز بیشتر طول نکشیده است و امیدوار هستیم که با سرعت و البته با دقت، رسیدگی به سایر پرونده‌های فساد اقتصادی همچنان دنبال شود.
به گزارش میزان، معاون اول دستگاه قضا افزود: در اینجا لازم می‌دانم از همکاری مردم عزیزمان در این زمینه تشکر کنم و همینطور از ضابطین نیروهای انتظامی و وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه که بسیار کمک کرده و اکنون هم کمک می‌کنند.