منبع امنیتی آمریکا خبر داد

یورونیوز- مقام‌های آمریکایی می‌گویند وسیله مشکوک انفجاری به خانه بیل و هیلاری کلینتون و دفتر باراک اوباما فرستاده شده است.
روزنامه نیویورک‌تایمز به نقل از سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا نوشت دو بسته انفجاری دیروز برای هیلاری و بیل کلینتون و باراک اوباما در آمریکا ارسال شده بود که توسط ماموران بازبینی نامه‌ها کشف شد.
همچنین گزارش شده دفتر شبکه خبری سی‌ان‌ان در نیویورک هم به دستور پلیس تخلیه شده است.یک مقام ارشد کاخ سفید به شبکه خبری ان‌بی‌سی گفته است موضوع به آقای ترامپ اطلاع داده شده است. این مقام گفته است کاخ سفید این شرایط را «بسیار جدی» می‌داند.
سخنگوی کاخ سفید چنین کاری را نفرت‌انگیز خوانده و آن را محکوم کرده است.


سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا گفته است نامه‌های ارسالی برای کلینتون و اوباما بوده است.
پلیس فدرال آمریکا هم گفته در حال تحقیق در این باره است.سخنگوی اوباما از اظهارنظر در این باره خودداری کرده و خبرنگاران را به بیانیه سرویس مخفی آمریکا ارجاع داده است.کشف این بسته‌ها، دو روز پس از خنثی شدن یک بسته انفجاری در نزدیکی خانه جورج سوروس، سرمایه‌گذار میلیاردر آمریکایی صورت گرفته است.
سوروس یکی از ثروتمندترین مردان دنیاست. او موسس «بنیاد جامعه باز» است و نام این بنیاد را از کتاب «جامعه باز و دشمنان آن» نوشته کارل پوپر، فیلسوف سرشناس، گرفته است.