گالوپ: آمریکایی‌ها هنوز هم معتقدند ترامپ شاخصه‌های ریاست‌جمهوری را ندارد

نظرسنجی جدید نشان داد اگرچه تظرات مردمی نسبت به ترامپ و شخصیت او نسبت به دو سال پیش بهبود یافته اما هنوز هم اکثر آمریکایی‌ها معتقدند ترامپ شاخصه‌های ریاست جمهوری ندارد.
به گزارش ایسنا، نظرسنجی جدید صورت گرفته توسط پایگاه گالوپ نشان داد که 58 درصد از شرکت کنندگان معتقدند که ترامپ شاخصه‌های رهبری و ریاست جمهوری ندارد. در مقابل 40 درصد خلاف این عقیده را داشتند. این رقم در سال 1396، 33 درصد بود.
از هر 10 شرکت‌کننده شش نفر معتقدند که ویژگی‌های ریاست جمهوری سلف‌های ترامپ یعنی جورج بوش و باراک اوباما در دوران حکومت‌شان در یک سطح مشابه بوده است.
نه اوباما و نه بوش در دوران ریاست جمهوری‌شان رتبه شخصیتی‌شان پایین‌تر از 49 درصد نبود.
نظرسنجی جدید پایگاه گالوپ در تاریخ 18 فروردین تا 10 اردیبهشت صورت گرفت و در آن 1024 بزرگسال شرکت داشتند. درصد خطای این نظرسنجی چهار درصد برآورد شده است.
سایر اخبار این روزنامه
دستور جدید وزیر راه و شهرسازی برای کنترل قیمت مسکن حماس: کنفرانس بحرین خنجری بر پیکر فلسطین است ایاد علاوی: آمریکا با بعثی‌ها درحال مذاکره است یک فعال سیاسی آمریکایی: هدف «معامله قرن» تسهیل دسترسی صهیونیست‌ها به منابع انرژی است انصارالله: فرانسه فروش سلاح به عربستان و امارات را متوقف کند دعوت مراجع تقلید، شخصیت ها و سازمان ها از مردم برای حضور گسترده در روز قدس رهبر انقلاب: راهپیمایی روز قدس در دفاع از مردم فلسطین امسال از هرسال دیگر مهمتر است اعلام تمهیدات ترافیکی روز قدس در تهران طالبان شرایط برای برقراری آتش بس در افغانستان را اعلام کرد گالوپ: آمریکایی‌ها هنوز هم معتقدند ترامپ شاخصه‌های ریاست‌جمهوری را ندارد سفیر چین در دیدار با لاریجانی: کاهش قدرت آمریکا در آینده مشهود است در دیدار با هیات پارلمانی ایران مطرح شد اظهار امیدواری نروژ نسبت به راه‌اندازی هر چه زودتر کانالهای مالی اروپا روزنامه جمهوری اسلامی ورود به چهل و یکمین سال واریز وام 20 میلیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری تحلیل سیاسی هفته