نرو علی آقا

آفتاب یزد گروه شبکه: شنیدن خبر مهاجرت یک چهره مطرح ایرانی، فارغ از جهت گیری‌های سیاسی‌ یا طرز تفکرش، ناراحت‌کننده است. چهره‌هایی که در واقع سرمایه‌های کشور حساب می‌شوند و اگر در زمان بودنشان به آنها بیشتر توجه میشد شاید هرگز فکر ترک ایران حتی به ذهنشان خطور نمی‌کرد. بعد از رفتن مزدک میرزایی و مهناز افشار، اکنون در خبرها آمده است که علی کریمی اسطوره فوتبال کشورمان که به جادوگر معروف است، در آستانه مهاجرت به کانادا است. به نظر می‌رسدعلی کریمی تصمیم دارد اندکی از فضای فوتبال ایران فاصله بگیرد. علی کریمی که پیش از این برادرش به آمریکا کوچ کرده بود مدتی است خانواده‌اش را به کانادا فرستاده و خودش هم قصد دارد به خانواده‌اش بپیوندد.
هنوز او به شایعه مهاجرتش واکنشی نشان نداده است اما اگر واقعیت داشته باشد می‌توان مهاجرت علی کریمی را از تلخ‌ترینها دانست. از همین رو کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن واکنش نشان دادند.
یکی از کاربران نوشته است:« دل این مردم به حمایت قهرمانان مردمی چون شما خوش بود. ولی این حق شماست که به فکر آینده فرزندانت باشی»
کاربر دیگری گفته است:« ان‌شاءالله هر جا هست موفق باشد فوتبال ایران و ما خاطرات شیرینی با او داریم ولی کاش به تجربیات و دانش خود بیفزاید و به فوتبال کمک کند. آرزو داریم امثال او و کریم باقری، دایی، مهدوی کیا و... را در قامت مربی گری تیم‌های باشگاهی و تیم ملی ببینیم و به امثال ویلموتس و برانکو نه بگوییم»


یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد:« علی کریمی هم داره از ایران میره، فرهاد مجیدی که قبلا رفته بود کم کم همه میرن همینقدر تلخ»
دیگری نوشت:« امیدوارم این شایعه صحت نداشته باشه و تکذیب بشه»
کاربران دیگر نوشته‌اند:«اینها اسطوره کشور هستند ومهاجرت آنها خیلی ناراحت‌کننده است چون احساس می‌کنم هویت ملی مان را از دست می‌دهیم. امیدوارم آقای کریمی از این مهاجرت پشیمان شوند»، «با مهاجرت علی کریمی باید نگران مهاجرت سایر چهره‌های دیگر هم باشیم»،«لطفا مهاجرت علی کریمی واقعیت نداشته باشه؟ بمون برامون علی کریمی»، « نرو علی آقای کریمی، حس تلخی داریم همه دارن یکی یکی میرن»، «علی آقا خواهشا یه تجدیدنظر روی رفتن از ایران بکنید چون ما هواداران
تنها دلخوشیمون بودن شما بود»، «علی کریمی! بری از ایران دلمون میگیره همیشه هوای مردمو داشتین ایشالا موفق باشی»، «امیدوارم خبر مهاجرت علی کریمی دروغ باشه. نبودن او و ندیدنش، غم انگیزتر از هر اتفاقیه که می‌افته»، «جادوگر بزار اتفاقات اخیر رو هضم کنیم بعد مهاجرت کن»، «اگر نابغه‌ها واسطوره‌ها و... برن ازایران کی بمونه »،‌«علی آقا روزی که ازفوتبال خداحافظی کردی دیگه فوتبال برام معنی نداره الان هم که داری ازایران میری هرکجا که هستی موفق وپیروزباشی»