مدارس تهران و جنوب شرق استان تهران امروز و فردا تعطیل شد

همه مدارس شهر تهران و شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک امروز و فردا به دلیل افزایش آلایندگی هوا در تمامی مقاطع در دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.
معاون استاندار تهران با اشاره به برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی تهران گفت: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری وضعیت جوی طی روزهای آینده و افزایش غلظت آلاینده‌ها و شاخص کیفیت هوا، تمامی مدارس شهر تهران و جنوب شرق استان تهران شامل ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت طی امروز فردا تعطیل است و از امروز طرح زوج و فرد از درب منازل در تهران اجرا می‌شود.
وی تاکید کرد: همچنین با تصمیم اعضای کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تهران تمامی امتحانات آموزش و پرورش برای تمامی شهرستان‌های استان تهران لغو و زمان آن به هفته آینده موکول خواهد شد.
وی همچنین اعلام کرد: تردد کامیون‌ها در سطح استان تهران ممنوع است و در این خصوص نیز پلیس راهور با جدیت در ورودی و خروجی‌های شهر حضور دارند.


تقی زاده گفت: با توجه به میزان آلایندگی هوا از شهروندان تقاضا می‌شود که از سفرهای غیرضرور در سطح شهر پرهیز کنند و از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنند.
معاون عمرانی استاندار تهران یادآور شد: پلیس راهور به شدت با خودروهای دودزا در سطح شهر نیز برخورد خواهد کرد.
تقی زاده با اعلام اینکه دانشگاه‌ها و ادارات تعطیل نیست، از مدیران دستگاه‌ها خواست که برای مرخصی مادران و کارمندان مساعدت کنند.
سایر اخبار این روزنامه
اعلام موافقت ماهاتیر محمد با طرح ایران برای ایجاد رمزارز مشترک رهبر انقلاب: تجلیل از بزرگان دین تجلیل از معارف الهی و کاری لازم برای کشور است کنگره ملی آیت‌الله تالهی همدانی با پیام رهبر انقلاب برگزار شد دبیرکل سازمان ملل: تحریم آمریکا علیه ایران خلاف قطعنامه 2231 است نخست وزیر ژاپن از شروع همکاری با سه کشور اروپایی برای حفظ برجام خبر داد پیامدهای استیضاح ترامپ در کنگره آمریکا نامه انجمن مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز به روحانی درخصوص بحران آب‌گرفتگی آیت‌الله سیستانی: راه حل خروج عراق از بحران، انتخابات زودهنگام است مجلس انگلیس سرانجام به توافق برگزیت رای موافق داد العهد الجدید فاش کرد؛ پادشاه عربستان ماهاتیر محمد را تهدید کرد 82 میلیون ایرانی صاحب پرونده الکترونیک سلامت هستند نخست‌وزیر مکلف لبنان به تشکیل دولت ظرف 6 روز متعهد شد استیضاح دیکتاتور سخنگوی وزارت خارجه: قطعنامه وضعیت حقوق بشری ایران را محکوم و مردود می‌دانیم گفتگوی تلفنی معاون اول رئیس جمهور با استانداران 9 استان کشور وزارت بهداشت: محموله واکسن تزریقی فلج اطفال با همکاری یونیسف وارد ایران شد مدارس تهران و جنوب شرق استان تهران امروز و فردا تعطیل شد