خبرتلگرامی

> مهدی طائب گفت: بی‌گدار به آب زدن و خروج از برجام خسارتی محض برای ایران خواهد بود
و نباید اجازه دهیم که طبق خواسته آمریکا و غربی‎ها ایران این توافق بین‌المللی را ترک کند. به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه عمار روز دوشنبه در نشست شاخصه‌های «مجلس تراز اسلامی در انقلاب اسلامی» در مدرسه معصومیه قم بیان کرد: ما نباید بگذاریم آمریکا در بازی برجام پیروز شود و ایران مجبور به خروج از آن شود.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب اضافه کرد: ادامه حضور در برجام ضرری برای ایران ندارد اما خروج از آن در شرایط کنونی برای منافع ملی و سوءاستفاده‌های رسانه ای سرشار از خسارت است.
طائب ادامه داد: امریکا می خواهد کاری کند که ایران از برجام خارج شود تا با ارجاع پرونده ما به شورای امنیت ملی ایران را ناقض قراردادهای


بین المللی معرفی نماید.
> رئیس‌جمهور ترکیه تاکید کرد که آنکارا از تمامیت ارضی اوکراین حمایت کرده و الحاق غیرقانونی کریمه به روسیه را به رسمیت نمی‌شناسد. وی همچنین اوضاع ادلب سوریه را غیرقابل کنترل توصیف کرد.
به گزارش ایسنا ، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به منظور شرکت در هشتمین اجلاس شورای عالی راهبردی ترکیه-اوکراین به کی‌یف، پایتخت این کشور رفته، در دیدار با ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود اعلام کرد: بار دیگر تاکید می‌کنم که ترکیه الحاق غیرقانونی کریمه را به رسمیت نمی‌شناسد. اردوغان گفت: ترکیه اوضاع ترک‌های تاتار در کریمه را به دقت زیر نظر دارد و به حمایت از دولت اوکراین ادامه می‌دهد. زلنسکی نیز گفت که کشورش از دریافت کمک از ترکیه خشنود است و از همکاری نظامی و مالی میان دو کشور رضایت دارد.
او همچنین درباره تبادل زندانیان میان روسیه و اوکراین گفت که کشورش به دنبال حمایت ترکیه برای آزادی شهروندان اوکراینی از جمله تاتارها از زندان‌های روسیه است.
‏D عباس دمرچلی دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی از آغاز طرح برخورد با کالاهای بدون شناسه از چهارشنبه، ۱۶ بهمن ماه از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد. / ایسنا
‏D محمد مالکی یک تولیدکننده پوشاک با هشدار از دست رفتن بازار شب عید پوشاک ایرانی، از هجوم ترکیه به بازار پوشاک ایران با لباس‌های استوک ۱ دلاری
خبر داد. / تسنیم