سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021   پیامک: 3000451213



جـوابیه
پاسخ به پیام درج شده در تاریخ 24 تیر 99 با عنوان: درج آیات و روایات در ایستگاه‌های مترو /  با سلام، احتراماً ضمن تشکر از مسافر گرامی، به اطلاع می‌رساند معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه پس از شیوع ویروس کرونا در اسفندماه 1398 با توجه به اهمیت موضوع کلیه فضاهای تبلیغاتی خود اعم از تابلوهای تبلیغات فرهنگی در ایستگاه‌ها در قالب بنر، کتیبه‌های تبلیغاتی قطارها و همچنین ظرفیت نمایشگرهای ایستگاهی و قطارها را به اطلاع‌رسانی درخصوص مقابله با ویروس کرونا اختصاص داده است. از اسفندماه سال 98 تاکنون اطلاع‌رسانی‌ها در قالب‌های مذکور با رویکرد آشنایی مسافران با نحوه رعایت بهداشت فردی و عمومی، شستشوی دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اهمیت استفاده از ماسک در تمامی فضاهای متروی تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند. امید است که به یاری خداوند متعال با از بین رفتن بیماری منحوس کرونا، توفیق خدمات بیشتر و بهتری را در حوزه فرهنگی و اجتماعی به مسافران محترم داشته باشیم.
محسن محمدیان
 مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل

نظــــــر مـــردم
ورود کتاب به زندان تهران بزرگ/ یک مددجو: حدود یکماه است به‌دلیل شیوع بیماری کرونا ورود کتاب به زندان ممنوع شده است. از مسئولین محترم خواهشمندم پیگیری‌های لازم برای ورود مجدد کتاب برای اوقات فراغت مددجویان صورت گیرد.