شروع فرآیند انتخابات و رای‫دهی در آمریکا با آرای پستی در کارولینای شمالی

بعد از گذشت بیش از یک سال و نیم از مبارزات انتخاباتی، سپری شدن هشت ماه از انتخابات مقدماتی، بعد از مطرح شدن نام بیش از ۲۴ کاندیدا، ۱۱ مناظره، گذشت بیش از شش ماه از همه‫گیری کروناویروس و اجرای دو کنوانسیون احزاب اصلی آمریکا، گروهی از رای‫دهندگان آمریکایی سرانجام فرآیند رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری را در فاصله دو ماه مانده به روز انتخابات در سوم نوامبر از طریق پست شروع کردند.
به گزارش ایسنا، به نقل از یو.اس.ای تودی، ایالت کارولینای شمالی فرستادن برگه‌های رای پستی را برای رای‫دهندگانی که درخواستش را دارند، از دیروز شنبه شروع کرده است. این برگه‌های رای در چند هفته آینده تحویل داده می‌شوند. رای‫دهندگان می‌توانند آنها را به مجرد آن که به دستشان برسد تحویل دهند و احتمالا این ایالت تبدیل به اولین ایالتی که در انتخابات شرکت کرده، می‌شود.
این در حالی است که همچنان تا روز انتخابات چندین واقعه مهم از جمله چهار مناظره انتخاباتی باید برگزار شوند و تا قبل از نهایی شدن نتیجه انتخابات باید ده‌ها میلیون برگه رای شمرده شوند تا مشخص شود آیا این دونالد ترامپ است که برای دومین بار به ریاست جمهوری می‌رسد یا رقیب دموکراتش جو بایدن جای او را خواهد گرفت.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» تاثیر حمایت‌های دولت بر بازار سرمایه را بررسی کرد «سبز» کمرنگ بر دیوار «قرمز» بورس علیرضا صدقی نسخه‌پیچی «غیرحضوری»ها برای «حضوری»ها بازار پر التهاب تلفن همراه، با آموزش مجازی چه می‌کند؟ رشد قیمت موبایل، همپای ارز توافقی که علی‫رغم چالش‫ها همچنان کارکرد دیپلماتیک دارد برجام، نقطه عطف دیپلماسی ۴۲ ساله ایران چرا خوانندگان در سال‌های اخیر ارائه تک‌آهنگ را ترجیح می‌دهند؟ مرثیه‌ای برای «آلبوم‌»ها طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به 1400 می‌رسد؟ تعریف رجل سیاسی، مساله اصلی طرح انتخاباتی مجلس افتتاح غیرحضوری آغاز سال تحصیلی جدید توسط رئیس‌جمهوری واکنش‌های فراوانی را برانگیخت زنگ مجازی برای مدارس حضوری! پرونده قاضی منصوری پس از 77 روز با اعلام خودکشی به عنوان دلیل مرگ مختومه می‌شود؟ متهم پرید! رئیس کل بانک مرکزی خبر داد آغاز سیاستگذاری نوین پولی شروع فرآیند انتخابات و رای‫دهی در آمریکا با آرای پستی در کارولینای شمالی رئیس مجلس در نشست نهایی سفر به استان خوزستان از راه‌اندازی سایت نظارت میدانی خبر داد پایان اولین سفر استانی قالیباف