خرید ۶۰ هواپیما از بوئینگ نهایی شد

دیروز امضای تفاهم نامه برای خرید ۳۰+۳۰ هواپیما با پنج درصد پرداخت نقدی و ۹۵ درصد فاینانس بین شرکت هواپیمایی آسمان با شرکت بویینگ به امضا رسید. به گزارش ایسنا، بعدازظهر دیروزبا حضور وزیر رفاه، قراردادی بین شرکت آسمان و بوئینگ به امضا رسید که قرار شد ابتدا ۳۰ هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ و به تدریج ۳۰ فروند هواپیمای دیگر توسط شرکت هواپیمایی آسمان خریداری شود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: امروز قرارداد ۳۰+۳۰ را با شرکت بوئینگ امضا می کنیم که ۳۰ فروند قرارداد قطعی است و ۳۰ فروند هم در صورت ادامه اضافه
خواهد شد. ۵ در صد شرکت هواپیمایی آسمان پرداخت خواهد کرد و ۹۵ درصد فاینانس
خواهد بود که رقم قابل توجهی است. خوشحالم که با این اقدام می توانیم به دارایی بازنشستگان اضافه کنیم و همچنین ناوگان هوایی را به نحوی شایسته ارتقا دهیم که بازارهای منطقه را در اختیار گیرند.
**


رئیس دفتر ترزا می، استعفا کرد
شاید بتوان گفت ترزا می اشتباه کرده، و شاید با اندکی خوشبینی چنین ادعایی را مطرح کرد که اتفاقات رخ داده آن چنان نیز قابل پیش بینی نبود! اما به نظر می‌رسد چشم‌انداز یک پارلمان معلق، اکثر بریتانیایی‌ها را غافلگیر کرده است. این غافلگیری فعلا دو استعفا را به دنبال داشته؛ نیک تیموتی، مشاور ارشد نخست‌وزیر بریتانیا و فیونا هیل، رئیس دفتر ترزا می و این دو استعفا می تواند مقدمه استعفاهای تاثیرگذارتری نیز باشد.