کیوسک مطبوعات جهان

نیویورک تایمز
 نیویورک‌تایمز فرو ریختن مجتمع مسکونی 12 طبقه در میامی در ایالت فلوریدا را به تصویر کشیده: «خانواده‌های امیدوار و نیروهای امدادی‌ای که جمعه در منطقه سرفساید آوار را می‌کاویدند.» «این جمجمه که ممکن است به نوع جدیدی از انسان باستان تعلق داشته باشد» با تصویری از جمجمه کشف‌شده در چین همراه است: «قِدمت جمجمه فسیل‌شده‌ای که سال 1933 در شمال چین پیدا شده حداقل 140هزار سال تخمین زده می‌شود.»
گاردین
گزارش و تصویر‌ از رابطه نامشروع وزیر بهداشت بریتانیا گفته: «درخواست‌ها برای استعفای هنکاک، پس از رابطه نامشروع با دستیار ارشد». روزنامه سان تصاویری از هنکاک در حالی که جینا کلادنجلو، دستیار ارشد خود را در آغوش گرفته و می‌بوسد، منتشر کرد! هنکاکِ متأهل پذیرفت فاصله اجتماعی را رعایت نکرده و عذرخواهی کرد. دفتر نخست‌وزیری در مقابل فشارها برای برکناری هنکاک گفت عذرخواهی او را پذیرفته و مسأله تمام است.



واشینگتن‌پست
گزارش اصلی با تیترِ «شووین محکوم به  22سال‌ونیم زندان برای قتل فلوید» بر نتیجه دادگاه درک شووین، افسر سابق پلیس آمریکا، متمرکز است. او سال گذشته باعث مرگ جورج فلویدِ آفریقایی‌تبار شد. «در فلوریدا، دعا و تلاش سرسختانه» و «در میان باران، آتش و دود، جست‌وجوی 159 جان گمشده» تیترهایی است که از حادثه فروریختن مجتمع مسکونی میامی و جست‌وجو برای یافتن مفقودان حادثه می‌گوید.