سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم



مشـــکل بیـــکاری دانشـــجویان فارغ‌التحصیل/ حامد صالح کوچک سرایی: مسأله بیکاری دانشجویان فارغ‌التحصیل به بحران تبدیل خواهد شد. با تغییر شیوه و کمتر کردن زمان آموزش عالی و معرفی دانشجویان به مراکز فنی و حرفه‌ای، بازار کار و حمایت دولت از دانشجویان می‌توان این مشکل را بهتر مدیریت کرد.
کم شدن تعداد پایگاه‌های تزریق واکسن کرونا/ یک شهروند: تزریق واکسن کرونا در مرکز ستاد بحران خیابان دماوند به بدترین شکل ممکن انجام می‌شود. بعد از کم شدن مراکز تزریق واکسن، ازدحام شدیدی شکل گرفته و افراد سالمند چندین ساعت زیر آفتاب منتظر دریافت واکسن هستند.
اجاره بهای بالا دلیل گرانی میوه و آجیل و.../ آقای کربلایی: عمده دلیل گرانی میوه و آجیل و... بالا بودن اجاره مغازه‌ها است. لطفاً با اعزام خبرنگار به سطح شهر در این باره تحقیق کنید.
افزایش ساعت کار مترو تهران/ یک شهروند: از مسئولان شهرداری تهران خواهشمندم که ساعت کار مترو تهران را افزایش دهند.
قطع شدن آب شاهین شهر اصفهان/ آقای حسنیان از اصفهان: شاهین شهر با جمعیت بالای 200هزار نفر مشکل آب شرب دارد. به طوری که روزانه ساعت‌های زیادی آب قطع می‌شود. مسئولان این مشکل را هر چه زودتر برطرف کنند.