برد پرسپولیس با دبل عبدی

پرسپولیس و نساجی در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر از ساعت 18 روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برابر هم قرار گرفتند. این دو تیم در حالی به میدان رفتند که هر دو حریفان هفته اول خود را شکست داده‌ بودند و برای پیروزی در گام دوم به میدان آمده بودند.
در این مسابقه، یحیی گل‌محمدی یک تغییر نسبت به ترکیب اصلی بازی با فولاد داشت و به جای احسان پهلوان، عیسی آل کثیر را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داد تا در کنار مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس را تشکیل دهند. در نیمه اول این بازی، شاهد یک بازی پر برخورد و فیزیکی از سوی هر دو تیم بودیم که بیشتر دقایقش بدون فرصت سپری شد ولی در حالی که نیمه اول رو به پایان بود، پرسپولیس موفق شد دقیقه 42 با یک حمله برق‌آسا توسط مهدی عبدی به گل برسد و پیروز به رختکن برود.
 با این حال نساجی که نمی‌خواست بازنده باشد، نیمه دوم را جنگنده آغاز کرد و خیلی سریع دقیقه 48 توسط کریم اسلامی به گل رسید تا بازی به تساوی کشیده شود. در ادامه پرسپولیس این شانس را داشت که به گل دوم برسد ولی دقیقه 55 شوت زیبای آل کثیر به تیر دروازه خورد. در این شرایط، یحیی تعویض‌هایی انجام داد و سیامک نعمتی و سعید آقایی را به میدان فرستاد و به این ترتیب، وحید امیری یک خط جلوتر رفت تا پرسپولیس هجومی‌تر شود.
این تغییرات باعث شد تا بازی سرخ‌ها آهنگ بهتری به خود بگیرد و این تیم دوباره در دقیقه 63 توسط عبدی به گل دوم رسید تا باز هم از نساجی پیش بیفتد و بازی با نتیجه 2-1به پایان رسید تا پرسپولیس در اولین بازی خانگی‌اش برنده شده و 6 امتیازی شود.


در دیگر دیدار دیروز آلومینیوم هم 3-0 فولاد را شکست داد.