قاسم جاری و تکثیر شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی، با بیان اینکه قاسم جاری و تکثیر شده است، راز عزت و سرافرازی حاج قاسم را اطاعت از، ولی فقیه دانست و با تأکید بر ادامه راه او گفت: اجازه نفوذ دشمن و عوامل آن به درون سرزمین‌های اسلامی را نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی که برای شرکت در اجلاسیه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی به کرمان رفته بود، صبح پنج شنبه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا به‌ویژه سیدالشهدای مقاومت اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. سلامی اظهار کرد: معتقدم که مردم به زیبایی وظیفه و تکلیف خود را در قبال خون همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم، امنیت و سلامت کشور و به خصوص قافله سالار این شهیدان فرمانده رشید و دلاور سپاه اسلام شهید سلیمانی می‌دانند و نیازی نیست ما راه را برای مردم مشخص کنیم. وی ادامه داد: مردم می‌دانند که راز اصلی عزت و سرافرازی سردار شهید در قبل و بعد از شهادت در اطاعت از، ولی فقیه و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بوده است و با، ولی فقیه است که می‌توان راه را آموخت و مسیر را خوب طی کرد، سعادت مسلمانان و آزادی مسلمانان را از سیطره سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی غرب تضمین کرد.
ارتش عظیم سلیمانی مدافع بلاد مسلمانان
سرلشکرپاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپس در اجلاسیه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی در محل مصلای امام علی (ع) اظهار داشت: حامل سلام و دعای خیر و ارادت قلبی مقام معظم رهبری به مردم شریف کرمان و خانواده شهدا هستم. وی بیان داشت: دو سال گذشته در چنین روزی در کرمان باران بارید، اما نه از آسمان بلکه از چشمان محزون مردمانی که سر از پا نمی‌شناختند، از خود بی‌خود شده بودند در اوج دلدادگی و عطش ملاقات، با همه وجود و قلب‌شان برای بدرقه آسمانی یک مرد بزرگ در میدان این شهر حاضر شده بودند. فرمانده کل سپاه بیان داشت: در قالب چشمان مردم کرمان دو پیکر مطهر همانند خورشید درخشان تجلی می‌کرد، پیکر شهید عزیز سپهبد پاسدار حاج‌قاسم سلیمانی که نه در تاریخ ایران و اسلام بلکه در تاریخ بشریت بیشترین سال‌های عمر خود را در میدان جهاد گذراند و سردار پورجعفری که غمخوار دلسوز حاج قاسم بود و برای او برادری و فرزندی می‌کرد. فرمانده کل سپاه عنوان کرد: در جهاد ۴۰ ساله، شخصیت حاج‌قاسم تکامل یافت، معرفت او استحکام پیدا کرد و در هر عملیات قلبش مطمئن‌تر و افق‌های دیدش وسیع‌تر و میدان نفوذش بر قلب‌ها گسترش می‌یافت.


سرلشکر سلامی بیان کرد: انسان در نگاه سردار سلیمانی مخلوق الهی بود و نه قومیت و نه مذهب و نگاهش به انسان را محدود نمی‌کرد و همه را دوست داشت به غیر از دشمنان انسانیت، اسلام و وطن. برای همین است که همه از شیعه، سنی، مسیحی، کرد، عرب، فارس، بلوچ و ایرانی و غیرایرانی او را دوست دارند و از خود می‌دانند. وی با اشاره به اینکه خیلی عجیب و شگفت‌انگیز است که یک فرد در میدان جنگ محبوب قلوب عالم شود، تصریح کرد: حاج‌قاسم محصول مناجات‌ها و دعای شب رهبر معظم انقلاب بود و در مکتب رهبری تربیت شده و روح جهاد و استقامت را در مکتب امام و رهبری آموخته است. سردار سلامی اضافه کرد: حاج قاسم محصول ایمان و عمل صالح بود و از آنچه دوست داشت، انفاق می‌کرد، در امر به‌معروف هرگز خود را فراموش نمی‌کرد و می‌توان به‌زیبایی قاسم را با قرآن توصیف کرد. وی یادآور شد: حاج قاسم، ستبر، استوار، مستحکم، رفیق و عزیز بود و از سرزنش نمی‌ترسید و جهاد می‌کرد، فضائل اخلاقی او تمامی نداشت و در سلام کردن پیشی می‌گرفت و اگر به او سلام می‌کردی، حتماً بهتر جواب می‌داد و همه در چشمان او بزرگ، اما دشمنان کوچک بودند. قاسم جاری و تکثیر شده است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اینکه می‌بینید این داغ سرد نمی‌شود، زیرا قاسم جاری و تکثیر شده است، آن‌گونه که رهبری فرمودند و او را مصداق عمل صالح و صداقت بیان کردند. بیرق‌های جهان اسلام برافراشته است و هیچ مشرک، کافر و منافقی امروز نمی‌تواند به بلاد مسلمانان حمله کند، زیرا سردار سلیمانی ارتش‌های بزرگی را تشکیل داده و همه جا از مظلومان دفاع کرده است. زمینه انتقام را از درون خانه خود امریکایی‌ها فراهم می‌کنیم
سردار سرتیپ پاسدار حاج اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه پنج شنبه در پنجمین کنگره بین‌المللی شهدای مهاجر مدافع حرم جبهه مقاومت در مشهدمقدس گفت: شهدای مقاومت، غم و اندوه ناشی از سیاست‌های صهیونیستی - امریکایی را از چهره مردم منطقه زدودند. با وجود تحریم‌ها در چهار دهه گذشته توانسته‌ایم کشور را با عزت اداره کنیم و جمهوری اسلامی الگوی همه انسان‌هایی است که می‌خواهند راه مقاومت را طی کنند.
فرمانده نیروی قدس تأکید کرد: فرهنگ جهاد در میان رزمندگان مقاومت با فرهنگ مبارزه و سیاست‌های صهیونیستی و وهابی تفاوت اساسی دارد و جبهه مقاومت هر روز در حال توسعه است و مظهر صراط مستقیم است. سردار قاآنی یادآور شد که فرماندهان ارتش جنایتکار امریکا به ترامپ نسبت به هرگونه رویارویی با ایران هشدار داده بودند. فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همه جا لازم نیست ما به صورت مباشر حضور داشته باشیم. هر جا که لازم باشد زمینه انتقام از امریکایی‌ها را از درون خانه‌های خودشان و با افرادی از کنار دست خودشان فراهم می‌کنیم، بدون اینکه ما حضور داشته باشیم. ما با تدبیر خودمان با دشمنان و جنایت ترور سردار سلیمانی برخورد می‌کنیم، رفتار و سبک و سیاق برخورد ما با سبک و سیاق و رفتار دشمن متفاوت است. وی ادامه داد: آن‌ها به مسیر حق و وجدان‌های بیدار انسان‌ها حمله کردند و حتماً مورد تهاجم وجدان‌های بیدار انسان‌ها در سراسر دنیا قرار می‌گیرند. فرمانده نیروی قدس گفت: اگر عاقلانی در امریکا پیدا شدند و با کسانی که جنایت ترور سردار سلیمانی را مرتکب شدند برخورد بکنند، این کار برای امریکا بسیار کم هزینه‌تر است از اینکه فرزندان جبهه مقاومت که هیچ مرزی را نمی‌شناسند خودشان بروند و این انتقام را بگیرند. سردار قاآنی با بیان اینکه این انتقام شروع شده است، افزود: ما بچه شیعه‌ها بلدیم چگونه انتقام بگیریم، دیده‌اید نسل‌های قدیم ما چگونه از خاندان بنی امیه انتقام گرفته‌اند، عمل مختار سر جای خودش، اما نسل‌های گذشته ما ریشه این خاندان را از خاک بیرون آورده و از بین بردند ما دارای یک چنین فرهنگی هستیم.