مدیر محیط‌زیستی روحانی در نشست صهیونیست‌ها

وب سایت سازمان صهیونیستی اتحادیه ملی برای دموکراسی از سخنرانی کاوه مدنی در نشست این گروه خبر داد! کاوه مدنی در دولت دوم روحانی معاون سازمان محیط زیست بود و پس از آنکه اتهاماتی امنیتی متوجه او شد، مورد حمایت دولت و اصلاح‌طلبان قرار گرفت. در بهمن ۹۶ و در جریان بازداشت فعالان محیط زیست متهم به جاسوسی، او بازداشت شد. مدنی سپس در جریان یک سفر دیپلماتیک به خارج از کشور، دیگر به ایران بازنگشت و فروردین ماه ۹۷ هم از سمت معاونت سازمان حفاظت محیط زیست استعفا داد و عیسی کلانتری هم با آنکه مایل به پذیرش این استعفا نبود، به آن تن داد. مدنی ممنوع الخروج بود و بسیاری تصور کردند او به شکلی غیرقانونی از کشور خارج شده است، اما چند هفته پس از خروج او، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، سخنگوی وقت دستگاه قضا، در نشست خبری خود گفت که او «به صورت قانونی» به خارج از کشور رفته و قبل از خروج، «تقاضای رفع ممنوع‌الخروجی»‌اش از سوی «معاونت ذی‌ربطی در وزارت اطلاعات» داده شده بود.
سایت مشرق نوشته: «روز گذشته وب‌سایت سازمان صهیونیستی اتحادیه ملی برای دموکراسی (NUFDI) اعلام کرد که نشستی را با حضور چهره‌های ضد ایرانی برگزار خواهد کرد. در این نشست دو عضو سابق کابینه ترامپ سخنرانی خواهند کرد. الیوت آبرامز نماینده سابق امریکا در امور ایران و نیز برایان هوک ازجمله حاضران در این همایش خواهند بود. نکته جالب در این خصوص حضور کاوه مدنی به‌عنوان سخنران در یکی از پنل‌های این نشست است. مدنی، معاون کلانتری در سازمان محیط‌زیست در دولت روحانی بوده است. مدنی به اتهام جاسوسی مدتی نیز در بازداشت به سر برده و پس‌ازآن از کشور متواری شده است.»
گفتنی است مدنی شدیداً مورد حمایت کلانتری، معاون محیط زیست روحانی قرار داشت و او بار‌ها از نهاد‌های امنیتی و قضایی بابت برخورد با جاسوسان محیط زیستی و از جمله مدنی انتقاد کرد.