ایران به عطر شهدای دفاع مقدس معطر می‌شود

همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) پیکر مطهر ۷۲ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد خاک ایران اسلامی شد.
به گزارش تسنیم، پیکر‌های مطهر شهدای تازه تفحص شد‌ه دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه تفحص شده وارد کشور شد. این شهدا در عملیات‌های والفجر مقدماتی، خیبر، بدر، کربلای ۵ و تک دشمن در انتهای جنگ به شهادت رسیدند.
سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم آیین استقبال از پیکر‌های مطهر ۷۲ شهید دفاع مقدس در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیکر‌های پاک و مطهر ۷۲ شهید تازه تفحص شده در حالی در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) به خاک وطن منتقل شد که تعداد آن‌ها با شهدای کربلا برابری می‌کند. عملیات تفحص و جست و جو برای یافتن این شهدا از اواخر دی ماه امسال تا روز شنبه (هفتم اسفندماه) در مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه ادامه داشت.
فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه این رزمندگان در عملیات والفجر مقدماتی، خیبر، بدر، کربلای ۵ و تک دشمن در سال پایانی جنگ به شهادت رسیدند افزود: پیکر‌های این شهدا به اهواز منتقل می‌شود تا کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی که برای بازدید مناطق عملیاتی به خوزستان سفر می‌کنند آن‌ها را زیارت کنند.