لندن فلج شد

کميته حمل و نقل لندن ديروز از تعطيلي اکثر خطوط مترو در اثر ازسرگيري اعتصاب هاي کارگري خبر داد و به شهروندان توصيه کرد که از مترو استفاده نکنند.
به گزارش  مهر به نقل از اسپوتنيک، کميته حمل و نقل لندن امروز جمعه از تعطيلي اکثر خطوط مترو در اثر ازسرگيري اعتصاب هاي کارگري خبر داد و به شهروندان توصيه کرد که ازمترو استفاده نکنند.
نيک دنت از مديران اجرايي کميته حمل و نقل لندن در اين باره گفت: امروز روز سختي است، از همه مسافران مي خواهيم که از مترو استفاده نکنند.
بنابراين گزارش، کارکنان مترو لندن از ديروز اعتصاب خود را که قرار است شامل کل شهرهاي انگليس شود، آغاز کرده اند.


اتحاديه هاي کارگري راه آهن، دريانوردي و حمل و نقل انگليس پيش از اين هشدار داده بودند که به دليل شرايط سخت کاري و دستمزد پايين ، اعتصاب هاي خود را از سرخواهند گرفت.
بنابر گزارش آسوشتيدپرس اعتصاب در بخش راه آهن انگليس نيز قرار است از امروز (شنبه )آغاز شود. کارگران بخش حمل و نقل در انگليس خواهان افزايش دستمزد خود به دليل افزايش قيمت هاي مواد غذايي و انرژي هستند.
گفتني است مترو لندن با توجه به اينکه ايستگاه هاي متعددي در سرتاسر اين شهر دارد ، شريان اصلي حمل و نقل در پايتخت انگليس محسوب مي شود و تعطيلي اکثر ايستگاه هاي آن موجب فلج شدن حمل و نقل عمومي در اين شهر شده است. دولت انگليس با تقبيح اعتصاب هاي کارگري مدعي شده که در ماه هاي اخير 16 ميليارد پوند صرف بهبود وضعيت کارکنان در اين بخش کرده است.