دانشجویان بازداشت شده شریف آزاد شدند

معاون اول قوه قضاييه گفت: ديروز همه دانشجويان بازداشت شده دانشگاه شريف آزاد شده‌اند و ما هيچ دانشجويي از دانشگاه شريف نداريم که آزاد نشده باشد. حجت الاسلام مصدق در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه با توجه به هنجارشکني‌هايي که در روزهاي اخير در نقاط مختلف کشور دارد رخ مي‌دهد قوه قضاييه چه اقداماتي در رسيدگي به پرونده‌هاي اين افراد در نظر دارد؟ گفت: ما دستور داديم به دادگستري‌هاي سراسر کشور -چه از طريق دادستان کل کشور چه از طريق رييس محترم قوه قضاييه و چه جلساتي که خود من داشته‌ام- با سرعت به همه اين پرونده‌ها رسيدگي شود و افرادي که اغفال شده‌اند خيلي سريع آزاد شوند.
وي ادامه داد: به عنوان نمونه ديروز دانشجوياني که از دانشگاه شريف دستگير شده بودند، همه‌شان آزاد شدند و ما هيچ دانشجويي از دانشگاه شريف نداريم که آزاد نشده باشد.
معاون اول قوه قضاييه افزود: اما آن تعداد معدود افرادي که به طور مسلحانه آمدند و امنيت جامعه را به هم زدند، بانک و اموال مردم را آتش زدند با قيد فوريت دادسراها بايد رسيدگي کنند، پرونده‌شان با صدور کيفرخواست به دادگاه برود، دادگاه هم به طور فوق العاده وقت رسيدگي تعيين کند و تکليف اين افراد معدود هم روشن شود.