سه شنبه گزارش مجلس درباره فوت «مهسا امینی» به صحن می‌رود

سخنگوي کميسيون امورداخلي کشور و شوراها تاکيد کرد: کميسيون هنوز در خصوص گزارش ابعاد فوت خانم مهسا اميني به جمع بندي نهايي نرسيده و پس از جمع بندي نهايي در نشست آتي کميسيون،اين گزارش جهت قرائت به صحن مجلس خواهد رفت.
علي حدادي در گفت‌وگو با ايسنا، با تشريح جلسه امروز کميسيون امورداخلي کشور و شوراها، اظهارکرد: در جلسه امروز کميسيون  آقايان ابوترابي و آصفري با راي اعضاي کميسيون براي عضويت در شوراي عالي مبارزه با پولشويي و تروريسم از سوي کميسيون امورداخلي کشور و شوراها به صحن مجلس معرفي شدند تا راي گيري لازم در صحن مجلس صورت گيرد.
وي در ادامه اظهار کرد: همچنين در جلسه امروز کميسيون ادامه رسيدگي طرح اصلاح موادي از قانون انتخابات شوراهاي اسلامي کشور و انتخاب شهرداران در دستور کار قرار گرفت و بخشي از آن به راي گذاشته شد و پس از جمع بندي نهايي اين طرح به صحن مجلس ارائه خواهد شد.
سخنگوي کميسيون امورداخلي کشور و شوراها در ادامه تصريح کرد: در خصوص ابعاد پرونده فوت خانم مهسا اميني نيز هنوز کميسيون به جمع بندي نرسيده است و پس از جمع بندي اين گزارش در نشست آتي کميسيون در روز سه شنبه جهت قرائت به صحن مجلس ارائه خواهد شد.