ستاره تیم ملی در کنار مسی و امباپه

مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در شرایطی به پایان رسید که تیم پورتوی پرتغال راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. مهدی طارمی، ستاره تیم ملی کشورمان به همراه پورتو در این مرحله خوش درخشید و با به ثمر رساندن 5 گل بالاتر از مسی در رده سوم بهترین گلزنان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ایستاد. 
سایت «گل پوینت» پرتغال با اتمام مرحله گروهی مسابقات به ارزیابی فنی از ستارگان این مرحله پرداخت و با امتیازدهی بهترین‌ها را انتخاب کرد. مهدی طارمی در ارزیابی فنی رسانه پرتغالی با کسب مجموع امتیاز 7.52 در ترکیب تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
 علاوه بر این سایت آماری و تحلیلی goalpoint پرتغال با پایان یافتن مرحله گروهی، تیم منتخب این مرحله را انتخاب کرد و طارمی را هم در این تیم قرار داد. بر اساس اطلاعات این سایت، طارمی با ۷.۵۲ امتیاز مهاجم برتر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بوده و در کنار بازیکنانی چون کیلیان امباپه، لیونل مسی، سانه و... قرار گرفته است. طارمی همچنین با خلق ۶ موقعیت خطرناک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در صدر خلق موقعیت خطرناک قرار گرفت. ایوان پریشیچ از تاتنهام با خلق ۵ موقعیت در رده دوم است و رتبه سوم را دی ماریا (یوونتوس)، گورتزکا (بایر مونیخ) و اندومبله (ناپولی) با چهار خلق موقعیت خطرناک در اختیار دارند.