حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج شد

در مراسمی با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام علی رضایی به‌عنوان مسئول جدید نمایندگی، ولی فقیه در این سازمان معرفی و از خدمات حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی قدردانی شد.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران طی سخنانی در این مراسم، بسیج را سرباز ولایت خواند و گفت: تجلی این امت در بسیج است و بسیجی باید با ایمان و بصیرت باشد، چراکه بسیجی از حضرت فاطمه زهرا (س) یاد گرفته است که وقتی حق را تشخیص داد، دیگر نباید مصلحت‌اندیش باشد.
حاجی‌صادقی اظهار کرد: در حوادث اخیر مردم بار دیگر فرهنگ و کارکرد بسیج را دیدند و بغض دشمن نسبت به بسیج، آشکار شد. نمونه مظلومیت بسیج، آرمان علی‌وردی است که گروهی، به جرم بسیجی‌بودن او را شکنجه کردند و گروهی دیگر وقتی دیدند او کتاب طلبگی همراه خود دارد، او را بیشتر شکنجه کردند.
سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم طی سخنانی در این مراسم گفت: از همان روزی که امام راحل (ره) شجره طیبه بسیج را بنیان‌گذاری کرد تا دوران دفاع مقدس که ملت ایران از مسیر این شجره طیبه الهی فرهنگ عاشورا را در میدان‌های نبرد به مکتب دفاعی انقلاب اسلامی تبدیل کرد و پس از آن نیز بسیج در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرد و درخشید.
سلیمانی هدف نهایی این سازمان را تشکیل بسیج گام دوم انقلاب اعلام کرد و افزود: این موضوع در سند اعتلای بسیج به تصویب مقام معظم رهبری رسیده و در بسیج در حال اجرا است. تشکیل بسیج گام دوم انقلاب یک کار بسیار بزرگ و نیازمند تلاش‌های گسترده است و بسیج برای اجرای تحقق این هدف، تکلیف سنگینی برعهده دارد. بسیج همواره از پشتیبانی‌های نماینده، ولی فقیه در سپاه برخوردار بوده که پشتوانه پی‌ریزی بسیج گام دوم انقلاب است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جهاد خدمت، جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین سه شاخصه اصلی در پی‌ریزی بسیج گام دوم انقلاب هستند، تصریح کرد: همه مسئولان بسیج در سراسر کشور باید در حوزه جهاد تبیین تلاش و با فعالیت‌های مزورانه دشمنان مقابله کنند.