پایان نزدیک رژیم صهیونیستی دستاورد خون حاج قاسم است

به گزارش فارس، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح دیروز در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی با عملیات استشهادی نیرو‌های اسلامی در سرزمین‌های اشغالی روبه‌رو است، به طوری که در عملیات اخیر نیرو‌های فلسطینی بیش از ۳ هزار موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.
وی ادامه داد: این غده سرطانی و رژیم جعلی صهیونیستی در سایه شکل‌گیری ارتش مقاومت نه تنها نتوانست اندیشه نیل تا فرات را در فکر خود حفظ کند بلکه مجبور شد برای حفظ امنیت خود در درون شهرک‌های اشغالی دیوار بکشد و حالا ایران قوی که این روز‌ها به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است در نظم نوین جهانی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده به زودی به یک قدرت جهانی تبدیل می‌شود.
سلیمانی اضافه کرد: توطئه امریکایی- صهیونیستی اخیر در کشور برای جلوگیری از این اتفاق بود، اما ملت ایران یک ملت با بصیرت و افتخارآفرین است و این بصیرت و هوشمندی حفظ شده و ارتقا پیدا کرده و غربی‌ها ناچار هستند در مقابل اراده این ملت زانو بزنند. سردمداران این توطئه برنامه‌ریزی کرده بودند که با اتفاقات اخیر ایران را متوقف کنند، اما آیا این اتفاق افتاد؟ خیر، بلکه این شرایط رژیم صهیونیستی است که بسیار شکننده شده و خواهید دید که این رژیم به پایان حیات خود نزدیک شده است و این دستاورد خون حاج قاسم سلیمانی است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی در گام دوم، اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد بود تا با این اتفاق ملت‌های مسلمان در کنار یکدیگر قرار گیرند.