جنایات صهیونیست‌ها، نمایشگاه لیبرال دموکراسی غرب

جوان آنلاین: سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین با موضوع هم افزایی و نقش آفرینی همه جانبه در عرصه بین‌المللی با حضور صد‌ها نفر از مقامات لشکری و کشوری و مدیران کل امور بین‌الملل وزارتخانه‌ها و دانشگاه‌های کشور برگزار شد.
در این اجلاس از سفیران کشور‌های محور مقاومت سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن دعوت و در پایان بیانیه‌ای صادر و موضع رسمی مجموعه بسیج و همه معاونت‌های بین‌الملل سازمان‌ها اعلام شد.
باید جهان عاری از ظلم صهیونیست‌ها را شکل داد
سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این نشست، با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند مقاومتی را که ریشه در اعتقاد مسلمانان دارد بشکنند، گفت: باید در گام دوم انقلاب اسلامی و با محو رژیم صهیونیستی از روی زمین، جهان عاری از ظلم صهیونیست‌ها را شکل داد. دشمنان نمی‌توانند مقاومتی را که ریشه در اعتقاد مسلمانان دارد بشکنند و همیشه راهبرد خون بر شمشیر پیروز است چراکه امام حسین (ع) و عاشورا همیشه در عالم پیروز است و این درسی است که مردم فلسطین یاد گرفته‌اند که امروز اثر آن، طوفان‌الاقصی است.


سلیمانی با عجیب توصیف کردن مواجهه تمدن غرب با اسلام و کشور‌های اسلامی افزود: با بررسی دوره‌های مختلف به خصوص از بعد از دوره رنسانس، غرب به توانایی‌های کارشناسی و علمی دست یافت و در واقع اسلام و تمدن اسلامی مشفقانه یافته‌های خود را در اختیار تمدن غرب قرار داد و آن‌ها زمانی که به علم دست یافتند و قدرت جدید را تفسیر کردند، آن قدرت را در اختیار خود برای حمله و تسخیر سرزمین‌های اسلامی و نابودی اسلام و مسلمانان به کار گرفتند.
سردار سلیمانی گفت: علت این رفتار غرب با مسلمانان، یهودیان صهیونیست بودند و البته مسیحیان صهیونیست مقدمه شکل‌گیری یهودیان صهیونیست و شکل‌گیری مکاتب پس از دوره رنسانس را به وجود آوردند. یهودیان با برنامه و فریب علیه اسلام و مسلمانان تاختند و مسجدالاقصی و بیت‌المقدس را در تهاجم‌هایشان اشغال کردند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: اولین ارتش صهیونیست‌ها برای اشغال بیت المقدس یک میلیون سرباز داشت. آنان همان زمان هم میلیون‌ها زن و کودک را در طی ۲۷۰ سال قتل عام کرده بودند. سلیمانی ادامه داد: در قرارداد «بالفور» اعلام شد که کشور‌های عربی، توانایی اداره کشورهایشان را ندارند و جامعه ملل باید برای آن‌ها تعیین تکلیف کند و این گونه بود که انگلیس به عنوان قیم و سرپرست، سرزمین فلسطین و بخش وسیعی از کشور‌های عربی را طبق آن چیزی که صهیونیست‌ها طلب کردند، شکل داد. وی افزود: در ابتدای کار، ۵ درصد مردم فلسطین صهیونیست بودند، اما با برنامه‌ها و فراخوان‌هایی که انگلیسی‌ها برای مهاجرت یهودیان به سرزمین‌های اشغالی درنظر گرفتند، به تدریج جمعیت یهودیان سرزمین‌های اشغالی افزایش یافت. یهودی‌ها با دروغ و تزویر خانه‌های فلسطینیان را خریدند و در اختیار صهیونیست‌ها قرار دادند و به این ترتیب دولت یهود پس از جنگ جهانی دوم، شکل گرفت.
سردار سلیمانی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در جنگ رژیم بعث عراق علیه ایران و همچنین اشغال افغانستان توسط امریکا گفت: آن‌ها می‌دانستند که انقلاب اسلامی ایران، سرآغاز فصل جدیدی از شکل‌گیری مقاومت مسلمانان در برابر رژیم اشغالگر قدس خواهد بود؛ به همین دلیل صدام را تحریک به آغاز جنگ علیه ایران کردند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز رسانه‌های غربی در سکوت هستند، اما هزاران نفر از مردم در امریکا و سایر کشور‌های غربی به خیابان‌ها و میدان‌های شهر‌های مهم این کشور‌ها می‌آیند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند؛ این یعنی پیروزی خون‌های مردم فلسطین بر ظلم رژیم صهیونیستی. سلیمانی در ادامه درباره جنگ روسیه و اوکراین و واکنش مردم اوکراین، اظهار کرد: طبق آمار مقامات اوکراینی، ۲۷ میلیون نفر از مردم این کشور به لهستان یا سایر کشور‌های بلوک شرق مهاجرت کرده‌اند؛ حتی جوان‌های اوکراینی برای فرار از خدمت در جنگ، رشوه می‌دهند. آیا این وضعیت در اوکراین قابل مقایسه با مقاومت جانانه مردم غزه است؟
جنایات صهیونیست‌ها، نمایشگاه لیبرال دموکراسی غرب
سردار سرتیپ محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم طی سخنانی در این نشست اظهار کرد: بشریت برای خلاصی از طاغوت‌ها، آماده‌تر از هر زمان دیگری است و مردم فلسطین با اهدای خون خود، مسیر تاریخ را برای آزادی هموار کردند. وی افزود: جنایات رژیم اسرائیل در غزه در طول تاریخ بی‌سابقه و بی‌نظیر است؛ این جنایات، نمایشگاه لیبرال دموکراسی غرب و مدعیان آزادی غربی است. معاون هماهنگ کننده سپاه ایفای نقش مسلمانان در مسئله فلسطین را خواستار شد و افزود: فلسطینی‌ها، خودشان صهیونیست‌ها را سر جایشان می‌نشانند و پیروزمندانه از جنگ غزه خارج می‌شوند، اما ما هم باید به وظایفمان عمل کنیم و زینب وار، پیام خون‌های فلسطینیان مظلوم را به جهان برسانیم. نقدی تصریح کرد: غزه، امروز مصداق پیروزی خون بر شمشیر است و جامعه بشری، بیداری بی‌نظیری را شاهد است؛ حماسه غزه و پیروزی بی‌نظیر آن در کنار زدن امریکا و سایر کشور‌های استعمارگر، درس بزرگی برای دنیا داشت. وی گفت: اگر نیرو‌های کرانه باختری یا مجاهدان لبنانی می‌خواهند عملیات مکملی انجام دهند، باید توجه داشته باشند که عملیات خود را به طور کامل به سرانجام برسانند چراکه صهیونیست‌ها و غربی‌ها نشان دادند که به هیچ حد و مرزی قائل نیستند. سردار نقدی خطاب به مجاهدان فلسطینی گفت: رژیم صهیونیستی هر جا در سرزمین‌های کرانه باختری پایگاهی داشته باشد، وحشیانه لطمات و تلفات بالایی خواهد داشت، پس باید مانع از باقی‌ماندن هر جنبنده‌ای در پایگاه‌های اسرائیلی شوید تا نتوانند از شما تلفات انسانی بالا بگیرند. درست است که نیرویی به فلسطین اعزام نمی‌شود، اما این به معنای نشستن در خانه و گذاشتن دست روی دست نیست. در حسرت صدور فرمان برای اعزام به جبهه غزه هستیم، اما تا آن زمان باید از طرق دیگر به مجاهدان فلسطینی کمک کنیم و ابراز تنفر خود را توسط کادر درمانی، پزشکان و پرستاران‌مان و از طریق هلال احمر بین‌الملل اعلام کنیم. نقدی گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان در این دوره، ما را رو سفید کرد که صمیمانه از آنان تشکر می‌کنیم. اقدامات دستگاه دیپلماسی‌مان باید تا اخراج رژیم صهیونیستی از شورای امنیت ادامه یابد. وی همچنین تشدید مجازات جاسوسان اسرائیلی و امریکایی در دستگاه قضایی کشورمان را خواستار شد. معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پیشنهادی از ترکیه و سایر کشور‌های منطقه خواست پایگاه‌های نظامی و جاسوسی اسرائیل و امریکا در منطقه را با شجاعت تعطیل کنند.
انهدام یک سوم تانک‌های مرکاوا در یک ماه
خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران در سومین اجلاسیه جهانی مستضعفین هم گفت: من پیش از ورود به این نشست مبارک با دوستان عزیز در غزه گفتگو کردم. برخی از وضعیت غزه نگران هستند، اما دوستان ما در این منطقه گفتند که نگران نباشید چراکه ما ثابت قدم هستیم.
نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه نباید درخصوص مقاومت مردم غزه نگران باشید، چون آن‌ها در راه حق هستند، تصریح کرد: مردم غزه مومن هستند و با اعتقاد عمیق به خداوند و ایمان راسخ در راه حق علیه باطل مبارزه می‌کنند. وی ادامه داد: مردم غزه تاکنون ۱۲ هزار شهید تقدیم کرده‌اند که حدود ۷۰ درصد از آن‌ها کودکان زنان و سالخوردگان هستند. مساجد، کلیسا‌ها و بیمارستان‌ها توسط دشمن صهیونیستی تخریب شده‌اند. خالد القدومی با بیان اینکه ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قصام شب گذشته یک ارزیابی دقیق از میدان داشت، تصریح کرد: او گفت ظرف ۴۸ ساعت حدود ۲۰ تانک مرکاوا و نفربر را تخریب و منهدم کردند. اهمیت این کار آنجاست که دشمن دارای ۶۰۰ دستگاه تانک مرکاوا است که از این مقدار ۱۸۲ دستگاه تانک ظرف یک ماه منهدم شده است. وی ضمن انتقاد از مواضع مقامات کشور‌های عربی در نشست ریاض، این نشست را بی‌اثر دانست و تأکید کرد: حداقل خروجی این نشست باید این بود که گذرگاه رفح برای امدادرسانی و انتقال مواد غذایی و پزشکی هموار می‌شد. آیا شما نمی‌توانید به صورت مستقل این گذرگاه را باز کنید.
سایر اخبار این روزنامه
جنایات صهیونیست‌ها، نمایشگاه لیبرال دموکراسی غرب هزینه کلان «من و تو» از کجا می‌آمد؟ روباه لندنی با گرگ‌های اسفراین به گله زد! یهودیان انگلیس به جرم انتقاد از اسرائیل بازداشت می‌شوند راه‌حل گشودن کلاف تعطیلی مدارس و آلودگی هوا راه‌حل گشودن کلاف تعطیلی مدارس و آلودگی هوا غزه از فردا بیمارستان ندارد غزه از فردا بیمارستان ندارد تقسیم کار امریکا و غرب با رژیم صهیونیستی در غزه تقسیم کار امریکا و غرب با رژیم صهیونیستی در غزه همزیستی مسالمت‌آمیز متخلفان با پلیس همزیستی مسالمت‌آمیز متخلفان با پلیس شنبه، راهپیمایی سراسری در حمایت از کودکان غزه شنبه، راهپیمایی سراسری در حمایت از کودکان غزه رهبر انصارالله: راه باز کنید تا صد‌ها هزار مجاهد یمنی را در غزه ببینید رهبر انصارالله: راه باز کنید تا صد‌ها هزار مجاهد یمنی را در غزه ببینید تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همچنان کاهشی است تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همچنان کاهشی است راهبرد رقابت راهبرد رقابت