تقسیم کار امریکا و غرب با رژیم صهیونیستی در غزه

بایدن و کابینه وی از همان ابتدا بر ماهیت و تفکر صهیونیستی خود و حمایت از رژیم صهیونیستی آشکارا تأکید کرده و بی‌محابا از رژیم صهیونیستی حمایت مطلق کردند و شکست رژیم صهیونیستی را شکست امریکا و غرب دانستند و بر همین اساس، اداره امور سیاسی، نظامی و اطلاعاتی را عهده‌دار شدند تا سرافکندگی و تحقیر رژیم صهیونیستی در شکست طوفان‌الاقصی را جبران کنند. آن‌ها به رژیم صهیونیستی در همه اقدامات جنایتکارانه چراغ سبز داده و سازمان‌های بین‌المللی را با دستورات اکید بی‌خاصیت کردند تا این رژیم «معادله قدرت» را با «معادله جنایت» جبران کند. اگرچه در پیام‌های مخفیانه به حزب‌الله و ایران اصرار دارند که حضور و عملکرد آن‌ها برای جلوگیری از گسترش جنگ است و در اسرائیل کارکرد مستشاری دارند، ولی وقایع میدانی اثبات می‌کند درکنار پهپاد‌های شناسایی و عملیاتی، ماهواره‌های جاسوسی برای شناسایی دقیق صحنه عملیات و حضور خلبانان و هواپیما‌های جنگی، نیرو‌های کماندویی دلتا نیز در به‌ثمر نشاندن اقدامات ارتش صهیونیستی در غزه حضور داشته و تلفات داده‌اند. به‌جز عملیات‌های اولیه در رفح و خان یونس و محور صوفا، اکنون در محور‌های جنوب غربی شهر غزه هم با امید به دستیابی به تونل‌های منتهی به محل نگهداری اسرای اسرائیلی و غربی، تلفات داده و اعلام نمودند که هلیکوپتر آن‌ها در مدیترانه سقوط کرده است. محتوای پیام‌های امریکا، در درون خود، خط و نشان‌های تلویحی هم دارد تا مقاومت منطقه‌ای، منفعل شده و اسرائیل را برای تکمیل همه جنایات علیه مردم عادی غزه تنها بگذارند. اقدامات روز گذشته رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌های گوناگون جنایت ضدبشری و جنایات جنگی، یک خیزش وسیع جهانی را در افکار عمومی و حتی برخی کشور‌ها و در درون امریکا به‌وجود آورده که به‌جز ننگ شراکت در جنایت‌های رژیم صهیونیستی و رسوایی در جهان، جو بایدن از هم‌اکنون خود را بازنده انتخابات سال آینده ارزیابی می‌کند. با اینکه دستگاه‌های امنیتی سرکوبگر امریکا، با فشار‌های گوناگون تلاش دارند تظاهرکنندگان و گردانندگان آن را مرعوب کنند، ولی خشم در افکار عمومی همه هزینه‌های اجتماعی و سیاسی و امنیتی و بیکار شدن از شغل را پذیرفته و بایدن را عامل نسل‌کشی در غزه می‌دانند. بایدن و کاخ سفید برای فرار از پیامد‌های این جنایات و رسوایی حمایت از اسرائیل و حضور مستقیم امریکا در ارتکاب جرائم ضدبشری، در ژست تلاش برای اقدامات انساندوستانه قرار گرفته‌اند، ولی چراغ سبز استمرار قتل و ویرانی و جنایت را به اسرائیل داده‌اند تا بتواند برای خود پیروزی بسازد.
حتی رایزنی‌های آتش‌بس انساندوستانه و محدود در قاهره و قطر که با حضور مقامات امنیتی امریکا، اسرائیل و مصر انجام شده، در اختیار بایدن است، ولی منافع امریکا در ادامه و تکمیل جنایات در غزه است، چرا که پایان جنگ و شکست اسرائیل در غزه، مصیبتی مضاعف و ویرانگر برای رژیم صهیونیستی، امریکا و غرب است؛ لذا در چند روز گذشته هم بایدن و کاخ سفید و هم اتحادیه اروپا و برخی کشور‌های اروپایی برای موجه کردن استمرار جنایت و حمله اسرائیل به بیمارستان‌های غزه، موضع و ادعای نتانیاهو را تکرار می‌کنند.
در عین حال این باتلاق و رسوایی و همه پیامد‌های این شراکت موجب شده امریکا ژست پلیس خوب را به‌عهده گرفته تا نتانیاهو پلیس بد باشد و کارنامه بایدن در آستانه رقابت‌های انتخاباتی، سیاه مطلق نباشد.
درواقع بایدن، نتانیاهو و حکومت وی را پایان یافته و کارت سوخته می‌داند و تلاش برای نشان دادن اینکه نتانیاهو درحال تمرد از امریکاست و به توصیه‌های بایدن بی‌توجه است، یک بازی کثیف جدید امریکاست تا نتانیاهو تا پایان خط و تکمیل جنایت به پیش برود
سایر اخبار این روزنامه
جنایات صهیونیست‌ها، نمایشگاه لیبرال دموکراسی غرب هزینه کلان «من و تو» از کجا می‌آمد؟ روباه لندنی با گرگ‌های اسفراین به گله زد! یهودیان انگلیس به جرم انتقاد از اسرائیل بازداشت می‌شوند راه‌حل گشودن کلاف تعطیلی مدارس و آلودگی هوا راه‌حل گشودن کلاف تعطیلی مدارس و آلودگی هوا غزه از فردا بیمارستان ندارد غزه از فردا بیمارستان ندارد تقسیم کار امریکا و غرب با رژیم صهیونیستی در غزه تقسیم کار امریکا و غرب با رژیم صهیونیستی در غزه همزیستی مسالمت‌آمیز متخلفان با پلیس همزیستی مسالمت‌آمیز متخلفان با پلیس شنبه، راهپیمایی سراسری در حمایت از کودکان غزه شنبه، راهپیمایی سراسری در حمایت از کودکان غزه رهبر انصارالله: راه باز کنید تا صد‌ها هزار مجاهد یمنی را در غزه ببینید رهبر انصارالله: راه باز کنید تا صد‌ها هزار مجاهد یمنی را در غزه ببینید تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همچنان کاهشی است تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همچنان کاهشی است راهبرد رقابت راهبرد رقابت