جریمه 5 هزارمیلیارد تومانی بهمن خودرو

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تخلفات مدارس در بحث شهریه‌ها گفت: «بیش از ۴۳ میلیارد تومان از شهریه‌های نامتعارف به اولیای دانش آموزان برگردانده شد و برخی مدارس معروف و بزرگ بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.»
احمد اصانلو در نشست شورای مدیران سازمان تعزیرات حکومتی که صبح دیروز برگزار شد، با اشاره به حضور میدانی سازمان تعزیرات در بازار درباره گرانفروشی و تخلفات گسترده در حوزه های مختلف گفت: «اکنون موضوع قیمت شهریه مدارس دغدغه مردم است و وزارت آموزش و پرورش دستگاه متولی است اما درگیری بسیاری دارد. بنابراین باید سازمان در این خصوص وارد شود. اخذ شهریه مازاد بر تعرفه مصداق گرانفروشی است. در حوزه شهریه مدارس ورود کردیم و پس از جلسه‌ با سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی به این موضوع رسیدگی شد. البته از آموزش و پرورش در این خصوص گله داریم چراکه  همکاری خوبی با ما نداشتند و آمار و اطلاعات را به ما ندادند. بنابراین شعب را به صورت میدانی وارد مدارس کردیم. بیش از ۴۳ میلیارد تومان از شهریه‌های نامتعارف به اولیای دانش آموزان برگردانده شد و برخی مدارس معروف و بزرگ بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.» وی با اشاره به ورود تعزیرات به تخلف گران فروشی مدارس گفت: «در حالی که اولیا هم خیلی نسبت به این موضوع شاکی نبوده و به دلیل حضور فرزندانشان در مدارس همکاری نمی کردند اما با ورود سازمان تعزیرات این مدارس که اغلب در تهران هم هستند جریمه شدند. همچنین در حوزه خودرو نیز شرکت بهمن خودرو که خودروهای مونتاژی را تولید می کرد منتهی به تشکیل پرونده و صدور رای بدوی شد. البته موضوعات حقوقی مطرح شد و در نهایت رای بدوی محکومیت این شرکت خودروسازی قطعی شد و دادگاه تجدیدنظر نیز رای بدوی با اصلاح میزان مجازات را صادر کرد. محکومیت این شرکت به پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد تومان قطعی شد که لازم الاجرا است.»

 

سایر اخبار این روزنامه
جریمه 5 هزارمیلیارد تومانی بهمن خودرو دریافت عوارض جاده‌ای و بزرگراهی فعلا منتفی شد فروش برج ۱۰طبقه اَبربدهکار مالیاتی جهش ایران برای دستیابی به «راکتور گداخت هسته‌ای» کاخ سفید در پی آن است که اسرائیل از جنگ غزه خارج شود اختصاص ۱۵ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی تداوم همکاری دوجانبه در پروژه «کاهش آسیب‌ و سیاست‌های بشردوستانه در مقابله با موادمخدر» رای دیکته شده پرونده نوری واکنش جدی ایران را در پی دارد کریدور ارس روی ریل افتاد شب های نار و انار هیاهوی آمریکا برای حفاظت از منافع اسرائیل با سیشل! شناسایی و انهدام بزرگ‌ترین باند قاچاق انسان در ایران ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر از ابتدای سال به ایران سفر کرده‌اند تامین اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی در سفر اول رئیس جمهور به استان گلستان عملکرد سنجیده وزارت نفت مانع تحقق اهداف دشمن و ایجاد نگرانی بین مردم شد اعتراض شدید ایران به حکم دادگاه سوئد افق مه‌آلود 23 دستگاه رئیسی : پاکستان برای ارتقای امنیت مرزها تلاش بیشتری کند