رای دیکته شده پرونده نوری واکنش جدی ایران را در پی دارد

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به تایید حکم حبس ابد حمید نوری در سوئد گفت: «برای ما که بیش از چهار سال است پرونده پر مظلومیت و اجحاف علیه ایشان را مشاهده کردیم، صدور این حکم‌ناعادلانه گرچه مایه تاسف شد اما قابل پیش بینی بود.»
مسعود ستایشی در نشست خبری دیروز بر لزوم و تعقیب عوامل جنایت تروریستی راسک در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت جمعی از بهترین فرزندان کشور شد، تاکید کرد و گفت: «این اقدام تروریستی گرچه با دستان ناپاک برخی دشمنان در  کشورهای همسایه رخ داد ولی تردیدی وجود ندارد که عاملان اصلی آن رژیم صهیویستی و دولت تروریستی امریکا هستند که از مجازات سخت‌ ما در امان نخواهند ماند.‌» سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده تبعه سوئدی گفت: «سومین جلسه دادگاه او در ۲۷ آذرماه تشکیل شده و بررسی شده است. پرونده او در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب مطرح است و خود او از سال گذشته در بازداشت موقت بوده است.»
 ستایشی درباره برنامه های قوه قضاییه برای انتخابات گفت: «انتخابات یکی از اولویت های دستگاه قضائی است. ستاد مرکزی پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در دادستانی کل کشور تشکیل شده است. در سطوح استانی و شهرستانی نیز تاسیساتی پیش‌بینی شده است. ستاد مرکزی با برگزاری ۴ جلسه با ۳۷ بند مصوبه و ستادهای استانی با برگزاری بیش از ۱۰۰ جلسه تصمیماتی را بالغ بر ۵۵۰۰ بند مصوبه اتخاذ کردند. ستادهای شهرستانی با برگزاری بیش از ۳۸۰ جلسه تصمیماتی را در ۱۶۸۰ بند اتخاذ کردند. اهم تصمیمات ستاد شامل کاهش تخلفات انتخاباتی از ناحیه ستاد ها و ایجاد شعب رسیدگی فوری به جرائم انتخاباتی و جلوگیری از استفاده از اموال عمومی و پیشگیری از سوءاستفاده از مقام ها و موقعیت های دولتی و نظامی و جلوگیری از تخریب چهره های نامزدها نسبت به هم و جلوگیری از تخریب نظام است.‌»

 

سایر اخبار این روزنامه
جریمه 5 هزارمیلیارد تومانی بهمن خودرو دریافت عوارض جاده‌ای و بزرگراهی فعلا منتفی شد فروش برج ۱۰طبقه اَبربدهکار مالیاتی جهش ایران برای دستیابی به «راکتور گداخت هسته‌ای» کاخ سفید در پی آن است که اسرائیل از جنگ غزه خارج شود اختصاص ۱۵ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی تداوم همکاری دوجانبه در پروژه «کاهش آسیب‌ و سیاست‌های بشردوستانه در مقابله با موادمخدر» رای دیکته شده پرونده نوری واکنش جدی ایران را در پی دارد کریدور ارس روی ریل افتاد شب های نار و انار هیاهوی آمریکا برای حفاظت از منافع اسرائیل با سیشل! شناسایی و انهدام بزرگ‌ترین باند قاچاق انسان در ایران ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر از ابتدای سال به ایران سفر کرده‌اند تامین اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی در سفر اول رئیس جمهور به استان گلستان عملکرد سنجیده وزارت نفت مانع تحقق اهداف دشمن و ایجاد نگرانی بین مردم شد اعتراض شدید ایران به حکم دادگاه سوئد افق مه‌آلود 23 دستگاه رئیسی : پاکستان برای ارتقای امنیت مرزها تلاش بیشتری کند