اجرای طرح‌های توفانی با اشراف اطلاعاتی در سراوان

دستگیری عوامل اصلی گروهک جیش‌الظلم
در پی عملیات بزرگ مبارزه با تروریسم فراجا، ‌چهار ‌عامل اصلی و دخیل در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک که شب حادثه حضور داشتند، دستگیر شدند.
در این ‌‌عملیات‌ غافلگیرانه، این 4تروریست زنده و سالم دستگیر شده‌اند و ‌تعدادی سلاح و تجهیزات ‌از جنایتکاران کشف و ضبط شد.
در پی رصد و اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق، تیمی مجهز از عناصر گروهک تروریستی «جیش‌الظلم» در منطقه عمومی راسک روستای «کستک» محدوده سد پیشین، طی عملیاتی شناسایی شد و مورد حمله نیروهای مرزبانی قرار گرفت که در نتیجه یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسید و سایر اعضای تیم متواری شدند که بلافاصله توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرزبانی تحت تعقیب و محاصره قرار گرفتند و اقدام برای انهدام کامل این تیم در حال انجام است. در این عملیات مقادیر بسیار زیادی سلاح، مهمات، مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب از تیم مذکور کشف شد و نقشه آنان برای اقدامات خرابکارانه تروریستی با حجم بالا در منطقه خنثی شد. گروهک تروریستی جیش‌الظلم در پرونده ننگین خود، اقدام علیه نیروهای حافظ امنیت و مردم بیگناه بلوچ را در کارنامه دارد که جنایت تروریستی سال 88در منطقه پیشین که منجر به شهادت سردار شوشتری شد، از آن جمله است. همچنین اقدام انتحاری علیه نمازگزاران در مسجد جامع و مسجد امام علی(ع) زاهدان، انفجار اتوبوس سپاه در جاده خاش، انفجار تاسوعای چابهار در سال 89که منجر به شهادت جمع کثیری از مردم سنی و شیعه استان شده است، از دیگر اقدامات ننگین این گروهک است.



 اجرای طرح‌های توفانی با اشراف اطلاعاتی در سراوان
فرمانده کل انتظامی کشور از اجرای طرح‌های توفانی با اشراف اطلاعاتی در سراوان خبر داد و گفت:«همانطور که قول دادیم متجاوزان در حادثه راسک را تعقیب و تعدادی را دستگیر کردیم.»
سردار احمدرضا رادان گفت: «همانطور که قول دادیم در حادثه راسک همه متجاوزان را تعقیب کردیم و با لطف خدا و اشرف اطلاعاتی، همکاران ما توانستند تعدادی از این افراد را دستگیر کنند و اعترافات آنها نشان می‌دهد که می‌خواستند پایگاه را کامل تخریب کنند که با مقاومت فداکاران انتظامی موفق به این کار نشدند. در سراوان طرح‌های توفانی را با اشراف اطلاعاتی اجرا و با همکاری دیگر دستگاه‌ها با آنها برخورد کردیم. در این شهرستان تعدادی از همکاران ما تهدید شدند که خوشبختانه پیشگیری‌های لازم در این خصوص انجام شد. »