دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب

اعضای تیم ملی فوتسال ایران که برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند، ظهر دیروز (19اردیبهشت 1403) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی روز نهم اردیبهشت امسال با پیروزی برابر تایلند در دیدار فینال هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا، برای سیزدهمین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد تا همچنان قهرمان بلامنازع این رقابت‌ها در پهنه آسیا باشد.  همچنین بنا به اعلام ایسنا، در جریان دیدار تیم ملی فوتسال ایران با مقام معظم رهبری، انگشتر رهبر انقلاب به وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، اهدا شد. باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان، نیز پس از دیدار اعضای تیم ملی با رهبر انقلاب در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: دفعه قبلی که با ایشان دیدار عمومی داشتیم، خیلی دور بودم و خیلی دوست داشتم ایشان را از نزدیک ببینم. وقتی رهبر انقلاب را دیدم خیلی منقلب شدم. حس قشنگی است و امیدوارم آنها که دوست دارند مقام معظم رهبری را ببینند، این دیدار نصیبشان شود.
وی عنوان کرد: فهمیدیم که ایشان بازی‌های ما را در جام ملت‌های آسیا دنبال کرده‌اند و پیگیر بودند. ایشان فیلم ورود ما به فرودگاه امام خمینی (ره) را هم دیده بودند. افرادی که آنجا بودند با من در مورد پنالتی‌هایی که گرفتم، صحبت کردند و این خیلی برای من جالب بود. آنجا بودن حس خیلی قشنگی داشت.
بهترین دروازه‌بان جام ملت‌های آسیا در خصوص اینکه رهبری به اعضای تیم ملی چه گفتند، اظهار داشت: ایشان تک تک اسم ما را پرسیدند و شرایط تیم را جویا شد و گفتند امیدوارم در ادامه مسیر بدرخشید و پرچم ایران را بالا ببرید.
وی در پایان گفت: من یک انگشتر نیز از حضرت آقا هدیه گرفتم.