حفظ رضایت مخاطبان محترم تنها گزینه آفتاب یزد

هر ساله با افزایش‌هایی روبرو هستیم از بیمه و حقوق پرسنل گرفته تا حمل و نقل و از همه مهم‌تر کاغذ و چاپ و آماده‌سازی. حالا چند سالی می شود که شانه گذاشته‌ایم زیر بار مشکلات و خم به ابرو نیاورده‌ایم که همیشه یک گزینه برای انتخاب داشته ایم:جلب رضایت مخاطبانی که به خون دل گرد هم آورده‌ایم.
همچنان کوشیدیم که اگر فشار و گرانی است خودمان تحمل کنیم و اما وقتی نتوانستیم، اندکی روزنامه را گران کردیم که مواجه شدیم با گلایه مخاطبان؛ مخاطبانی که مطالعه روزانه آفتاب یزد تنها دلخوشی آنان است و صلاح را بر آن دیدیم اگر یارانه به عدالت نمی دهند، آگهی اگر به سفارش می‌دهند آن هم به آنانی که می‌خواهند و حمایت اگر می‌شود جا و مکانش معلوم است که در حوالی ما نیست پس بازهم تنها گزینه پیش رو را برگزیدیم: جلب رضایت مخاطبانی که به خون دل گرد هم آورده‌ایم.
از همین رو قیمت روزنامه به قیمت قبل بازمی‌گردد؛
یعنی همان هزار تومان.


حالا فقط همراهی کنید که روزنامه به دست همه برسد، دوستان، آشنایان و همه... اصلا خودتان بشوید مبلغ روزنامه، حمایت‌ها عملی‌تر شود، همراهی‌ها پررنگ تر... حالا دیگر ما یک خانواده‌ایم باید هوای هم را داشته باشیم و با فروش بیشتر می‌توانیم قیمت روزنامه را در همین حد فعلی نگه داریم.
ما هوای شما را داریم، شما هم هوای روزنامه را. روزنامه‌ای که دوستش دارید و بدان اعتماد.
یا علی مدد