من حامی نمایندگان سلفی‌بگیر هستم!

محمدرضا ستوده- یک هفته صبر کردم تا اظهارنظرها و موضع‌گیری‌ها در مورد سلفی مشعوفانه و پرذوق و شوق نمایندگان مجلس با خانم موگرینی بگذرد، آب‌ها از آسیاب بیفتد، بعد در یک فضای آرام و ساکت چیزهایی در مورد آن بنویسم.
من عمیقا و محکم از حرکت نمایندگان مجلس دفاع می‌کنم.از دو جهت اول اینکه اگر من هم جای این نمایندگان طفلکی بودم و در عمر سیاسی خودم از لحاظ سیاسی نهایتا فقط با افرادی مثل محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، علی جنتی و حسن غفوری‌فرد سر و کار داشتم، با دیدن موگرینی شوکه می‌شدم و فکر می‌کردم رییس عالَم را دیده‌ام. همچنین وقتی از لحاظ تصویری و جلوه‌های بصری دائما با افرادی سر و کار دارم که تِم چهره همه آنها شبیه آقای حسن غفوری‌فرد است، با دیدن موگرینی باز از شوکه می‌شدم و احساس می‌کردم صدف طاهریان را دیده‌ام و شیرجه می‌زدم با او سلفی بگیرم در صورتی که موگرینی غفوری‌فرد اروپا محسوب می‌شود و ما در اروپا پنه‌لوپه کروزها را داریم!
با همه این حرف‌ها من به آنها حق می‌دهم که با موگرینی‌ها سلفی بگیرند، بروند کافه، بروند رستوران، با موگرینی‌ها بروند باغ‌های کردان و از زندگی‌شان لذت ببرند ولی بگذارند ما هم این کارها را بکنیم و یک قانونی تصویب کنند که ما وقتی شب‌ها با موگرینی خود در مهمانی هستیم، یکهو نیروی انتظامی به مهمانی‌مان اضافه نشود!
نمی‌شود که شما تا کمر خم شوید با موگرینی که موهایش بیرون است سلفی بگیرید، آن وقت ماشین ما را به خاطر بیرون بودن موهای موگرینی‌مان دو هفته بخوابانند!
برای همه یا برای هیچ‌کس...که من اولی را عقلانی‌تر می‌دانم.
سایر اخبار این روزنامه
صنعت،‌ لوکوموتیو قطار دولت صنعت،‌ لوکوموتیو قطار دولت صنعت،‌ لوکوموتیو قطار دولت نگاهی به تاکتیک های زنگنه برای توسعه صنعت انرژی؛ محمدعلی نجفی، نامزد شهرداری تهران: دستگاه قضایی به دنبال بستن فضای مجازی نیست عادی‌سازی رابطه ریاض- تل‌آویو نگاه گزینه پیشنهادی وزارت صنعت به خودروسازی؛ تعیین تکلیف سپرده‌گذاران معاون وزیر ارتباطات وعده شهریور را داد؛ خانه «ابتهاج» در مراحل آخر ثبت ملی حسن آقای حمید درخشان! من حامی نمایندگان سلفی‌بگیر هستم! بررسی کارشناسان از برنامه پیشنهادی وزرای اقتصادی دولت؛ روحانی خطر مقابله با مخالفت ها را نپذیرفت؛ انتقاد طراح مسکن مهر از افزایش زمان بازپرداخت وام مسکن در گفت‌و‌گو با «جهان صنعت»؛ تغییر بازار غیرقانونی دارو از «ناصرخسرو» به «سایت‌های اینترنتی دارویاب» خاستگاه محافظه‌کارانه سیاسی روحانی بحران شبه‌جزیره کره از کنترل خارج می‌شود؟ هشدار ویرانگر ترامپ به کره شمالی تحول اقتصادی با کرباسیان رییس مجلس: هشدار ویرانگر ترامپ به کره شمالی هشدار ویرانگر ترامپ به کره شمالی