رییس مجلس:

ایسنا- رییس مجلس شورای اسلامی از آماده بودن طرح جامع رسانه در مجلس خبر داد و در عین حال گفت:‌ دولت گفت برای رسانه‌ها لایحه‌ای را آماده کرده است. به همین دلیل ترجیح دادیم لایحه دولت به مجلس آورده شود. اگر تا دو ماه دیگر این لایحه به مجلس نرسد، طرح خودمان را در مجلس به جریان می‌اندازیم.
علی لاریجانی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران پارلمانی از پخش مستقیم جلسات رای اعتماد از طریق شبکه خبر استقبال کرد و افزود: اگرچه این مساله کار ما را طولانی‌تر می‌کند اما آمادگی انجام آن را داریم. البته امیدوارم در سیگنال‌رسانی این مراسم مشکلی به وجود نیاید.
رییس مجلس تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران و رسانه‌ها را فاقد موانع قانونی دانست و افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند این انجمن صنفی را تشکیل دهد.
وی اعمال محدودیت‌های جدید برای رسانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: آمادگی داریم برخی محدودیت‌ها را حذف کنیم حتی محدودیت حضور خبرنگاران نشریات ماهانه را حذف خواهیم کرد. برای حضور خبرنگاران در صحن و کریدورهای مجلس منعی وجود ندارد. البته هرچه خبرنگاران در این دو بخش فعال‌تر باشند به نفع مردم و جامعه است. شما باید اراده ملت را به مباحث اصلی کشور معطوف کنید.


برای حضور خبرنگاران در صحن و کریدورهای مجلس منعی وجود ندارد. هرچه خبرنگاران در این دو بخش فعال‌تر باشند به نفع مردم و جامعه است. مجلس نیز همچون سایر دستگاه‌ها مواردی را که وزارت اطلاعات اعلام می‌کند به اجرا درمی‌آورد و جز این هیچ مشکلی با هیچ خبرنگاری از هیچ رسانه‌ای نداریم.
وی ادامه داد: در زمان رای اعتماد به مجلس وزرای پیشنهادی دولت بیشترین اخبار در داخل صحن اتفاق می‌افتد و در بیرون صحن خبری نیست.
سایر اخبار این روزنامه
صنعت،‌ لوکوموتیو قطار دولت صنعت،‌ لوکوموتیو قطار دولت صنعت،‌ لوکوموتیو قطار دولت نگاهی به تاکتیک های زنگنه برای توسعه صنعت انرژی؛ محمدعلی نجفی، نامزد شهرداری تهران: دستگاه قضایی به دنبال بستن فضای مجازی نیست عادی‌سازی رابطه ریاض- تل‌آویو نگاه گزینه پیشنهادی وزارت صنعت به خودروسازی؛ تعیین تکلیف سپرده‌گذاران معاون وزیر ارتباطات وعده شهریور را داد؛ خانه «ابتهاج» در مراحل آخر ثبت ملی حسن آقای حمید درخشان! من حامی نمایندگان سلفی‌بگیر هستم! بررسی کارشناسان از برنامه پیشنهادی وزرای اقتصادی دولت؛ روحانی خطر مقابله با مخالفت ها را نپذیرفت؛ انتقاد طراح مسکن مهر از افزایش زمان بازپرداخت وام مسکن در گفت‌و‌گو با «جهان صنعت»؛ تغییر بازار غیرقانونی دارو از «ناصرخسرو» به «سایت‌های اینترنتی دارویاب» خاستگاه محافظه‌کارانه سیاسی روحانی بحران شبه‌جزیره کره از کنترل خارج می‌شود؟ هشدار ویرانگر ترامپ به کره شمالی تحول اقتصادی با کرباسیان رییس مجلس: هشدار ویرانگر ترامپ به کره شمالی هشدار ویرانگر ترامپ به کره شمالی