تهران میزبان اولین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته

اولین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته با حضور و مشارکت ده‌ها شرکت داخلی و خارجی از اول تا چهارم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار و در آن نوین‌ترین صنایع و تولیدات این صنعت ارائه می‌شود.
در این نمایشگاه انواع صنایع، دستگاهها، تجهیزات و خطوط تولید، معادن و فرآوری مواد اولیه، انواع شیشه‌های ساختمانی، شیشه‌های نما، در و پنجره، شیشه‌های اداری، شیشه‌های اتومبیل، شیشه‌های ضدگلوله، مواد اولیه و دیگر صنایع مرتبط ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.ظروف کریستال
این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران، مشارکت گلستک آلمان مجری بزرگترین نمایشگاه شیشه دنیا و همکاری انجمن تولیدکنندگان شیشه ایران در فضائی بالغ بر هفت هزار و پانصد متر مربع برگزار خواهد شد.
در اولین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته علاوه بر شرکت‌های داخلی و حضور سازمان انرژی‌های نو، مرکز تحقیقات زمین و مسکن و ستاد فناوری‌های نانو ریاست جمهوری؛ نمایندگانی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، آلمان و چین نیز حضور دارند.
قرار است در طول برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته چندین هیئت تجاری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از کشورهای در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از نمایشگاه با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند.
سایر اخبار این روزنامه
تولید تجمعی لایه نفتی پارس جنوبی از مرز 2,5 میلیون بشکه گذشت گزارش کامل اظهارات رئیس جمهور و نمایندگان مخالف و موافق درباره کابینه دوازدهم آغاز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس روسیه: آمریکا باید نیروهایش را از افغانستان خارج کند تعداد مبتلایان به وبا در یمن از نیم میلیون نفر فراتر رفت تهران میزبان اولین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته علاقمندی هند به ایجاد کریدور ترانزیتی از مسیر ایران فولکس واگن برای امضای قرارداد به ایران می‌آید معاون حقوقی وزارت علوم: شورای نگهبان درباره لایحه مقابله با تقلب علمی اعلام نظر کرد مگر قحط الرجال است؟ قرار گرفتن 8 دانشگاه ایرانی در جمع 800 دانشگاه برتر دنیا نصب تابلوهای بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مروری بروقایع28 مرداد و نقش آیت‌الله کاشانی در آماده‌سازی بستر مبارزه و بیدارگری جهان اسلام گاردین منتشر کرد: جزئیات ربوده شدن شاهزادگان سعودی مخالف حکومت سلمان