بی‌اخلاقی‌ها در عرصه سیاسی ناشی از «عدم گفتگو» است

یادگار امام با تاکید بر اینکه مراودات در جامعه ما باید زیادتر شود، گفت: بخش عمده بحث‌هایی که امروز در فضای جامعه ما شکل می‌گیرد ناشی از عدم گفتگو و آشنایی با یکدیگر است.
در نتیجه، فضایی ساخته شده که گویی یک طرف شیطان رجیم و آن یکی ابلیس خائن است! و با هم دعوا می‌کنند، اما اگر بنشینند و صحبت کنند، می‌فهمند که علی‌رغم همه ایرادات، این تصورات،
نادرست بوده است. به‌گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین سید حسن خمینی در دیدار مدیرعامل و جمعی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی اظهارکرد: همه ما نسبت به کلیت جامعه مسئولیت داریم و تحقق این امر در گرو تاسیس نهادی است که افراد بدون درازکردن دست تکدی‌گری به سوی دیگران، مشکلشان حل شود. وی با بیان اینکه ما خیلی اوقات دشمنان نادانسته‌های خویش هستیم، افزود: خیلی وقت‌ها تصور می‌کنیم دیگران ذهنیات و نیات منفی نسبت به ما دارند، اما وقتی با هم رفت و آمد می‌کنیم متوجه می‌شویم اینگونه نبوده یا اگر هم اختلافی وجود دارد تا این حد نبوده است.
سید حسن خمینی تاکید کرد: امروز جامعه ما نیازمند مراودات بیشتر است، زیرا بداخلاقی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها در عرصه سیاسی جامعه ناشی از عدم گفتگو و سخن گفتن با یکدیگر است.
یادگار امام همچنین گفت: بزرگ‌ترین کارکرد دستگاه‌های تامین اجتماعی ایجاد آرامش در میان مردم است و آرامش و اطمینان شرط حیات طیبه است.