جشن تولد حاشیه ساز نماینده مجلس برای اینستاگرامش!

آفتاب‌یزد – گروه شبکه: گاهی وقت‌ها در صفحه اینستاگرام مسئولان کشور شاهد کامنت‌ها یا تصاویری هستیم که در نوع خود جالب توجه است. همین چندی پیش بود که در صفحه اینستاگرام زهرا نژاد بهرام، عضو شورای شهر تهران کامنتی با این مضمون که «پسر گلم بزرگ میشه دور از ما. آرمین ما کاناداست!» نقش بسته بود و جنجال‌های بسیاری آفرید. حال این بار تصاویری در صفحه اینستاگرام جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت منتشر شده است که بسیار تعجب‌برانگیز است. تصاویری که خبر از تولد می‌داد، اما نه تولد خودش یا شخص دیگری، بلکه تولد دوسالگی جشن اینستاگرامش! اگرچه این نماینده تصاویر این جشن را از صفحه‌اش پاک کرد، اما انتقادهای بسیاری را از سوی کاربران این فضا برانگیخت.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «ببین تو رو خدا با این پولا چه کارهایی که نمیکنن. شخصی رو دیدم برای ثبت‌نام به مدرسه دولتی پول کتاب و لباس بچه‌اش رو نداشت.»
فرد دیگری گفته است: «ژن خوب بودن همچین حسنی هم داره تولد برای اینستاگرام و مردم هم دنبال یه لقمه نان خالی، شبانه‌روز می‌دوند تا شرمنده زن و بچه‌شان نشن.»
دیگری نوشت:«توی خواب هم نمی‌دیدم شخصی آن‌هم در قامت نماینده مردم بخواهد برای اینستاگرامش جشن تولد بگیرد.»


یکی دیگر از کاربران اینطور گفته است:«خیلی هضمش سنگینه، اصلاً نمی‌تونم باور کنم.»
کاربران دیگر نوشته‌اند:«مردم هزار گرفتاری دارند اونوقت نماینده‌شون برای صفحه‌اش جشن تولد می‌گیره»، «واقعا به‌جای این مسخره بازیا یه ذره به خودتون بیایید.»