رای مرا پس مده !

*اعتدال یعنی اینکه تعادل و بالانس باشد. مثل بالانس درجا برای تنظیم چرخهای زندگی ، اعتدال یعنی اینکه یکی از درد بی‌نوایی ننالد یکی از پرخوری دل‌درد گیرد و بنالد. یکی آرزوی چند سیخ کباب و جگر به دلش نماند یکی در رستوران‌های شیک و لاکچری و در باغ و ویلا و املاک افسانه‌ای ( نجومی ) ذغال در کباب روی باربی کیو باد بزند.
*اعتدال یعنی در انتخاب کابینه دولت و استانداران و معاونین و فرمانداران و غیره اعتدال در انتخاب از جناح‌ها حفظ شود اما رفتار منتخبین هم اعتدالی باشد به سبک زیر آبی نباشد و روی آب در حالت تعادلی حرکت کنند در دستگاه دولت باشند اما زیر آب شنای قورباغه‌ای بروند!
*اعتدال یعنی مثلا اگر رئیس دولت هفت استاندار انتخاب کرد رفتارشان به گونه‌ای متعادل باشد که برخی به طنز به آنها هفت سامورایی نگویند اما مثل داستان هفت سامورایی هفت مرد دلاور باشند.
*اعتدال یعنی انتخاب مدیران بر مبنای شایسته سالاری یعنی وقتی یک نفر را می‌خواهید سر کار بگذارید بین خواهر زاده یا برادر زاده یا دوست و آشنا بهترین و شایسته ترین آنها را انتخاب کنید با شهامت مثل پدر معنوی فلان جناح بگویید او گزینه اصلح من است!


*اعتدال یعنی هر چه دل تنگ‌ات می‌خواهد بگو. فلانی هم به طنز و کنایه نگوید: پناه می‌بریم به خدا از بستن دهان منتقدان.
*اعتدال یعنی به ابتکار فلان جناح در جشن 4 سالگی دکتر سلام از همه تیپ خانم و آقا در سالن باشند خوش باشند شادی کنند کک کسی هم نگزد.
*اعتدال یعنی رشد اقتصادی در جامعه ملموس شود تا طبقات ضعیف زیر خط زجر( خط فقری) نگویند: چرا برای ما ملموس نیست نکند چشم بینا می‌خواهد که ما نداریم !
* در نگاه اعتدالی هر گردی گردو نیست، یعنی هر قراردادی کرسنت و توتال و برجام نیست، برخی از قراردادها خالی از لطف نیست!
*برای توسعه نیازمند سرمایه و تکنولوژی هستیم. استانداران با برداشتن موانع و جذب بخش خصوصی و سرمایه‌ ایرانیان خارج از کشور( حتی فراری‌ها) و نیز سرمایه فرنگی‌ها در توسعه شتابان استان‌ها تاثیرگذار باشند که وقت تنگ است چشم به هم بزنیم چهار سال‌مان تمام است وشعار "روحانی بای بای" محقق خواهد شد.
*خلاصه داداش اعتدال یعنی ملت خوش باشد حال کند چهار سال دیگر بگوید رای مرا پس مده!