حسین کروبی در واکنش به پیشنهاد نشست عذرخواهی به جای نشست خبری، دادگاه علنی پدرم برگزار شود

فرزند مهدی کروبی می گوید: پدرم بر مواضع قبلی خود پایبند بوده و به برگزاری دادگاه علنی تاکید دارد. حسین کروبی در گفت‌وگویی که روز گذشته خبرگزاری ایسنا آن را منتشر کرد در واکنش به اظهارات سردار کوثری گفت: پدرم بر مواضع قبلی خود تاکید و به آن مواضع پایبندی محکمی دارد.
این سخنان را حسین کروبی در واکنش به حرفهای سردار اسماعیل کوثری بیان کرده است.آقای کوثری روز گذشته در گفت و گویی که تسنیم آن را منتشر کرد گفت:اینها (میرحسین موسوی و مهدی کروبی) اگر بخواهند حرف بزنند و غذرخواهی کنند برایشان نشست خبری برگزار می کنیم. اگر اینها واقعا قصد اذعان به اشتباه خود را داشته باشند، نظام مشکلی ندارد که صدای اینها را به گوش مردم برساند.
خب اگر عذرخواهی و توبه کنند طبیعی است که در مجازات اینها، ملاحظه و قطعا وضعیتشان بهتر شود. فرزند مهدی کروبی اما در واکنش به این سخنان به ایسنا گفته است: به جای برگزاری نشست خبری باید حداقل خواسته پدرم یعنی برگزاری دادگاه علنی انجام شود به جای پیش بینی حکم اعدام از سوی مقاماتی که مسئولیتی در امور قضایی ندارند، بهتر است به قوه‌قضائیه برای برگزاری دادگاه علنی فشار آورده شود. حسین کروبی در پایان این گفت و گو عنوان کرده است:«من خبر دارم میرحسین موسوی نیز چنین موضع و خواسته‌ای دارد.»
سایر اخبار این روزنامه
بررسی وضعیت نظام آموزشی همزمان با آغاز ماه مهر مدرسه‌ها بنگاه‌های تجاری شده‌اند ظریف در گفت‌وگو با سی‌.ان.ان: ثابت کرده‌ایم موشک‌هایمان برای دفاع هستند حسین کروبی در واکنش به پیشنهاد نشست عذرخواهی به جای نشست خبری، دادگاه علنی پدرم برگزار شود بارزانی: این بغداد بود که ما را مجبور به همه‌پرسی استقلال کرد العبادی: دولت عراق هرگز نتایج همه‌پرسی جدایی را به رسمیت نخواهد شناخت ۸۶ درصد کودک آزاری‌های سال گذشته را والدین انجام داده‌اند غریبه‌های مهربان و خانواده‌های آزار دهنده «نادر گلچین» با نوای «مرغ سحر» بدرقه شد ایزد مهر، ایزدی جاوید منافع ملی مبنای حمایت از دیگر کشورها کارگری که پلاکارد دستش میگیره میگه من شش ماهه حقوق نگرفتم به آخر خط رسیده نخستین همایش کمیته ورزش هاى معلق استان تهران برگزار شد سخنگوی وزارت کشور خبر داد انتخاب 5 استاندار جدید؛ مقیمی استاندار تهران شد سعید مدنی، فعال اجتماعی به «همدلی» می‌گوید که طی چه عملیاتی یک صورت‌مسئله از خیابان‌ها پاک شد ۸۶ درصد کودک آزاری‌های سال گذشته را والدین انجام داده‌اند غریبه‌های مهربان و خانواده‌های آزار دهنده