آماده مذاکره با دمشق درباره خودمختاری کردها در شمال سوریه هستیم

صالح مسلم رهبر کردهای سوری اظهارات وزیر خارجه سوریه مبنی بر اینکه دمشق آماده مذاکره درباره ایجاد منطقه‌ای خودمختار در شمال سوریه است را مثبت خواند و گفت که نظام فدرال در شمال سوریه وجود دارد اما آماده‌ایم درباره آن با دمشق مذاکره کنیم.
به گزارش ایسنا، ولید معلم، وزیر خارجه سوریه در مصاحبه‌ای با شبکه خبری روسیا الیوم، درباره مساله کردهای سوریه گفته بود: آن‌ها در سوریه خواهان نوعی نظام خودمختاری در چارچوب مرزهای کشور هستند و این مساله‌ای است که می‌توان درباره آن مذاکره کرد.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب: بینید چه غوغایی در کشور به خاطر شهادت این جوان به راه افتاده است وداع ایران با پیکر بی سر محسن حججی در فاصله چند روز مانده به تصمیم ترامپ در مورد توافق هسته‌ای، آمانو با بند T برجام ابهام آفرینی کرد رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت: فرهنگ عاشورا و زندگی امام حسین (ع) برای جامعه انسانی نجات‌بخش است رضا دهکی بحران‌سازی و بحران‌بازی! «ابتکار» از گام های شورای شهر و شهرداری تهران در مقابل با فساد گزارش می دهد راهکارهای موقتی دولتی برای خروج صنایع از شرایط بحرانی چقدر موثر هستند؟ مُسکن های مقطعی جایگزین درمان های قطعی اعضای کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با « ابتکار» از تاخیر در معرفی وزیرعلوم گلایه کردند فاینانس های خارجی به بدهی برای آیندگان تبدیل می شود؟ چالش پول‌های پس دادنی! آیت‌الله قائم مقامی در گفت‌وگو با « ابتکار» از نتایج محصور کردن فهم قرآن در ظواهرآن می گوید آماده مذاکره با دمشق درباره خودمختاری کردها در شمال سوریه هستیم یک مقام وزارت خارجه روسیه: ایران ممنوعیتی برای آزمایش‌های موشکی ندارد تابش خبر داد مسائل امنیتی و اجتماعی علت تاخیر در خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها معاون سازمان بازرسی کل کشور: واگذاری‌های اصل 44 باعث کاهش نظارت شد