وزیران راه و کار این هفته در مجلس حاضر می‌شوند

وزیران راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی این هفته برای پاسخ به سوال دو نفر از نمایندگان در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.
مجلس شورای اسلامی این هفته روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس در جلسات هفته آینده مجلس حضور می‌یابد.
همچنین علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوال حسن کامران نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت.


بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در دستور کار جلسات هفته جاری مجلس قرار دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد بخش تولید با رویکرد اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور را بررسی کنند.
بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس، طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی و لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت نیز در دستور کار جلسات این هفته مجلس قرار دارد.
نمایندگان همچنین قرار است لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه اندازه شناسی آسیا اقیانوسیه را بررسی کنند.
سایر اخبار این روزنامه
نمایش رسوای تبلیغاتی آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن برای انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع قدس وزیر بهداشت در سئول خبر داد: امضای قرارداد ساخت 3 بیمارستان در ایران با کره‌جنوبی نگذارید روحانیت رفوزه شود وزیران راه و کار این هفته در مجلس حاضر می‌شوند رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور: 37 درصد مدارس کشور توسط خیرین احداث شده‌ است معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم: بودجه عقب افتاده دانشگاه‌ها تا دو هفته آینده تخصیص می‌یابد دست کم 6700 مسلمان روهینگیا در طول یک ماه در میانمار کشته شده اند دست کم 6700 مسلمان روهینگیا در طول یک ماه در میانمار کشته شده اند وزیر خارجه رژیم سعودی اعتراف کرد: عربستان نقشه راه کاملی برای برقراری روابط دیپلماتیک با اسرائیل دارد عضو شورای رهبری مجلس اعلای اسلامی عراق: مرجعیت، منبع اصلی قدرت ما است دعوت رئیس مجلس اقلیم کردستان عراق برای سرنگونی دولت بارزانی نمایش رسوای تبلیغاتی آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن برای انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع قدس نمایش رسوای تبلیغاتی آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن برای انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع قدس نمایش رسوای تبلیغاتی آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن برای انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع قدس نمایش رسوای تبلیغاتی آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن برای انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع قدس نمایش رسوای تبلیغاتی آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن برای انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع قدس