دعوت رئیس مجلس اقلیم کردستان عراق برای سرنگونی دولت بارزانی

رئیس مجلس اقلیم کردستان عراق از شهروندان اقلیم خواست که با شرکت در تظاهرات و اعتصابات در راستای سرنگونی دولت بارزانی حرکت کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از البغدادیه نیوز، «یوسف محمد صادق» رئیس مجلس اقلیم کردستان عراق از شهروندان اقلیم و گروههای سیاسی خواست که آماده شرکت در تظاهرات مردمی و اعتصابات عمومی با هدف ساقط کردن دولت نیچروان بارزانی شوند.
وی افزود: دولت اقلیم کردستان فاسد و ناتوان از بهبود شرایط معیشتی شهروندان اقلیم است و اوضاع کنونی طلب می‌کند که شهروندان تظاهرات فراگیر با مشارکت همه گروههای سیاسی با هدف انحلال دولت کنونی برگزار کنند.
یوسف محمد صادق تاکید کرد: شهروندان اقلیم در شرایط معیشتی بدی به سر می‌برند و این به سبب فساد و عدم شفافیت موسسات اقلیم است. نیروهای امنیتی کُردی باید در راستای سلامت شهروندان و حمایت آنها در جریان تظاهرات حرکت کنند.
وی گفت: جنبش التغییر طرح تشکیل دولت انتقالی برای اداره مرحله کنونی را ارائه کرد اما احزاب حاکم به دنبال حفظ دولت کنونی به شکل فعلی آن هستند.
سایر اخبار این روزنامه
نمایش رسوای تبلیغاتی آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن برای انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع قدس وزیر بهداشت در سئول خبر داد: امضای قرارداد ساخت 3 بیمارستان در ایران با کره‌جنوبی نگذارید روحانیت رفوزه شود وزیران راه و کار این هفته در مجلس حاضر می‌شوند رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور: 37 درصد مدارس کشور توسط خیرین احداث شده‌ است معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم: بودجه عقب افتاده دانشگاه‌ها تا دو هفته آینده تخصیص می‌یابد دست کم 6700 مسلمان روهینگیا در طول یک ماه در میانمار کشته شده اند دست کم 6700 مسلمان روهینگیا در طول یک ماه در میانمار کشته شده اند وزیر خارجه رژیم سعودی اعتراف کرد: عربستان نقشه راه کاملی برای برقراری روابط دیپلماتیک با اسرائیل دارد عضو شورای رهبری مجلس اعلای اسلامی عراق: مرجعیت، منبع اصلی قدرت ما است دعوت رئیس مجلس اقلیم کردستان عراق برای سرنگونی دولت بارزانی نمایش رسوای تبلیغاتی آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن برای انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع قدس نمایش رسوای تبلیغاتی آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن برای انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع قدس نمایش رسوای تبلیغاتی آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن برای انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع قدس نمایش رسوای تبلیغاتی آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن برای انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع قدس نمایش رسوای تبلیغاتی آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن برای انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع قدس