هواداران بی هوای روحانی و جنجال دستگیری کودکان آب نبات فروش

حالا که هوا نداریم، هوامونو ندارید؟! ماجرای تکراری گرد و غبار در خوزستان باز هم جنجال آفرید. این بار کاربران گلایه‌مند از شرایط وحشتناک چند روز اخیر در فضای مجازی نوشتند: «آقای روحانی دم انتخابات گفتیم درسته هوا نداریم، اما هواتو داریم... حالا شما هوای ما رو داشته باش. به خدا داریم خفه می‌شیم.» و کاربری نوشت: «آقایون همین که رای می‌گیرن دیگه همه چی یادشون می‌ره.» کاربری هم در کامنتی نوشت: «درسته باید صدای مظلومیت مردم خوزستان به گوش همه ایران برسه ولی خواهشا دیگه غر الکی نزنین. دولت هر کاری از دستش برمیاد داره انجام می‌ده.»          وقتی قلیان آزاد شد! روز گذشته خبر رای مجلس به رفع ممنوعیت از سرو قلیان در سنتی‌سراها سر و صدای زیادی به پا کرد. گویا مجلس این اماکن را جزو مکان‌های عمومی شامل قوانین منع استعمال دخانیات ندانسته است. کاربری در این باره نوشت: «دمشون گرم. خوب کاری کردن. بسته شدن هر کافه برابر با خرید یک قلیان مستقل در خانه‌هاست!» و کاربری با انتقاد از این مسئله نوشت: «خوبه والا. به نظر می‌رسه یواش یواش همه چی قراره آزاد بشه! ضررهای قلیان را مگر نمی‌دانید.»   
 
ورزش ممنوع، تحصیل مشروع! اشتری، دختر نوجوان و نابغه تنیس روی میز کشورمان روز گذشته در مصاحبه با ایسنا درباره عدم صدور گواهی تحصیلی برای حضور در مسابقات از سوی آموزش و پرورش مدعی شد مسئولان آموزش و پرورش به هنگام اعزام به مسابقات به او گفته‌اند تو دختری و باید درس بخوانی، ورزش می‌خواهی چکار؟! کلیپی که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. کاربری در این باره نوشت: «کم مونده حق نفس کشیدن رو هم از دختران بگیرند! یادمون رفته کیمیا علیزاده که همین سال گذشته برامون تو المپیک تاریخ‌سازی کرد یک دختر بود.» و کاربری نوشت: «خیلی بعیده آموزش و پرورش این حرف رو زده باشه. احتمالا یک نادانی این‌طوری گفته. نباید گذاشت به حساب کل سیستم آموزش و پرورش کشورمان.»     دستگیری کودکان کار به جرم آب نبات‌فروشی! تصاویر منتشر شده از دستگیری کودکان کار در بروجرد که مشغول آب نبات‌فروشی بودند، در حالی که مانند مجرمان سرشان را مقابل دوربین پایین انداخته‌اند موجی از انتقاد را در فضای مجازی به همراه داشت. کاربری در توئیتر با انتشار این تصاویر نوشت: «واقعا شرم‌آوره! هیچ فکری برای کودکان کار نمی‌کنیم بعد تازه با دستگیری و برخورد بد با آن‌ها موجب ناراحتی افکار عمومی هم می‌شویم.» کاربر دیگری با انتقاد تند از شهرداری بروجرد نوشت: «اصل کار قبیح و زشت هست بماند، آقایان با افتخار در کانال تلگرامی‌شان منتشر هم می‌کنند! رو که نیست سنگ پای قزوینه!» کاربر دیگری نوشت: «سرت را بالا بگیر پسر. ما باید سرمان را پایین بیندازیم و شرم کنیم نه تو.»     جنجال سلمان‌خان و دختر کشتی‌گیر! جشنواره فیلم‌های ورزشی در حالی به اتمام رسید که اهدای دو جایزه به فیلم «سلطان» محصول سینمای هند با بازی «سلمان خان» و «آنوشکا شارما کوهلی» حرف و حدیث فراوان داشت. کاربری با اشاره به موضوع فیلم نوشت: «من نمی‌دونم اگه این فیلم با این موضوع در سینمای ایران ساخته می‌شد اصلا مجوز نمایش داشت یا نه؟! سلمان خان عاشق یک دختر کشتی‌گیر شده... خب دیگه من چی بگم!» و کاربر دیگری نوشت: «دبیر جشنواره گفته فقط چند تا صحنه رقص و آواز رو حذف کردن! بعد دختره چطور کشتی می‌گرفته؟ یعنی رسما مردم رو بیییییب فرض کردن!»    
«بکام» ، «نیمار» و ماجرای سوشا! بکام و نیمار دو ستاره دنیای فوتبال و مُد در هفته مُد لباس پاریس به همدیگر می‌رسند و تصاویر آن‌ها در فضای مجازی به دفعات منتشر می‌شود. کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «بابا این چه لباساییه تنشون کردن. خدایی سوشای خودمون بهتره.» و کاربر دیگری در کامنتی زیر همین پُست نوشت: «فقط سوشای شلوار طلایی و محسن مسلمان موهاتو کی شونه کرده! یعنی انصافا حق این بچه‌های خودمون داخل خورده شده.»