داغ فلسطین در فضای مجازی و جنجال های زوج افشانی!

ماجراهای محسن افشانی و همسرش؛ قسمت استادیوم!
محسن افشانی بازیگر پُرحاشیه که از بعد ازدواجش با کارهای پُرحاشیه در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد، این بار بر اساس شنیده‌ها و ادعاها در حالی که قصد داشته به همراه همسرش که گریم مردانه کرده بود، برای تماشای بازی پرسپولیس و الجزیره امارات به استادیوم آزادی برود، توسط ماموران انتظامات دستگیر شده است. کاربری نوشت: «این محسن افشانی هم شورشو در آورده. انگار برای ماجراجویی و تفریح ازدواج کرده که هر روز با همسرش یک داستان درست می‌کنن تا تو چشم باشن.» و کاربری هم نوشت: «به نظر من باید محکوم به عدم استفاده از فضای مجازی بشن!»
 
 
اعتراض خلاقانه به چاله چوله خیابانی
مردم شهر داران اصفهان در اعتراضی خلاقانه و جالب در قسمت‌هایی از کوچه و خیابان که چاله وجود داشت، گل کاشتند! اتفاقی که در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت. کاربری در باره این اقدام نوشت: «چقدر خوبه مدیران شهرداری این شهر حالا که مردم این‌قدر زیبا و خلاقانه و به دور از هر گونه هیاهو و چالش اعتراض خودشون رو اعلام کردند، خیلی سریع به رفع این نواقص همت کنند.» و کاربری هم نوشت: «البته این کار هم درست نیست. این اقدام مشکل درست کردن برای یک عده دیگه از مردم بیچاره است که دارن از اون خیابون‌ها تردد می‌کنن.»


 
فضای مجازی و روزهای خونین فلسطینی
ویدئوها، تصاویر، خبرها، دلنوشته‌ها و هزاران محتوای داغ از اوضاع خونین فلسطین در روزهایی که افتتاح سفارت آمریکا در قدس شریف، آتش خشم فلسطینیان را شعله‌ور ساخته است، سوژه اصلی کاربران فضای مجازی است. تصاویری که گاه دلخراشی‌شان تاب دیدن آن‌ها را از چشم‌هایمان می‌گیرد. #غزه، #فلسطین، #روز_نکبت و مواردی از این دست هشتگ‌هایی هستند که در فضای مجازی داغ است. برخی از پُست‌ها و کامنت‌های مردم:
کاربر اینستاگرام
سنگ در برابر گلوله! این ناعادلانه‌ترین جنگ تاریخه.
کاربر توئیتر
  جلوی چشم دنیا و در هیاهوی رسانه‌های مین استریم، رژیم اشغال‌گر و آپارتاید دست و پا و سایه نحسش را بیش از گذشته پهن می‌کند و هلهله برایش سر می‌دهند.
کاربر توئیتر
  انسان آزاده جا و مکان براش مهم نیست. از مظلوم در همه جای دنیا دفاع می‌کنه.
کاربر توئیتر
  این اسرائیلیا جنون آدم‌کشی دارن بعد از آتیلا، کره زمین چنین حیوانات درند‌ه‌ای به خودش ندیده!
کاربر اینستاگرام
* پرچم فلسطین روی زمین نمی‌ماند.
 
 
کله پاچه 110 هزار تومانی در رمضان!
خبر اعلامی از سوی رئیس اتحادیه طباخان، فروشندگان کله‌پاچه و سیرابی مبنی بر این‌که در ایام ماه رمضان روزانه ۳۰ هزار دست کله پاچه در تهران مصرف می‌شود و به دلیل نبود کله پاچه قیمت آن به ۱۱۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت، موجی از انتقاد را در فضای مجازی به راه‌انداخت. کاربری در این باره نوشت: «آخه من موندم تو ماه رمضون کی کله پاچه می‌خوره؟! کله پاچه آب بدن رو می‌کشه.» و کاربری هم نوشت: «گرانی کله پاچه در راستای طرح ارزان شدن ارزاق عمومی در ماه مبارک رمضانه؟ واقعا که!»
 
 
نامه تغییر نام «ریزگرد» به «گرد و غبار»!
نامه بحث‌برانگیز سازمان محیط زیست به وزارت بهداشت مبنی بر تغییر نام «ریزگرد» به   «گرد و غبار» و استفاده از این نام، واکنش کاربران فضای مجازی را برانگیخت. کاربری در این باره نوشت: «خب خدا رو شکر. مشکل آلودگی هوا و ریزگردها با این تغییر نام حل شد. با تشکر از مسئولان جان!» و کاربری هم نوشت: «به یک عدد دیوار ترجیحا بتنی برای کوبیدن سر تا مرز له شدن نیازمندم.» کاربر دیگری هم نوشت: «من وقتی واژه گرد و غبار رو می‌شنوم اونقدر که با شنیدن ریزگرد حالم بد می‌شه نیست. ترفند خوبیه برای کاهش آلام مردم!»